Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö, tisdag morgon, på NV?

  • Torö, tisdag morgon, på NV?

    Publicerad av nachoman på 28 september, 2009 vid 09:10

    Hur är Torö på NV, antar att det bara är Käringviken som man kör i då. Är det värt att åka så långt (från stan) på NV eller är Torö bara att satsa på när det är SV? Funkar det så är jag sugen på tidig morgonsurf tis morgon.

    Har bara kört Torö en gång, på SV. Men tyckte det var klart bästa stället i sthlmstrakten.

    nachoman svarade 14 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • jonasp

    Medlem
    28 september, 2009 vid 09:20

    Kärringviken är helt ok på NV men det blir mer som inomskärssurfing. Om det är värt resan är svårt att säga. Jag skulle nog hellre satsa på tex. väddö på eftermiddagen om jag kunde vara ledig.

  • nachoman

    Medlem
    28 september, 2009 vid 09:25

    OK, Thanx!

    Då blir det inget långresa på morgonen då. Det är just inomskärssurf som jag vill undvika.

    För övrigt, tack för guidningen och sällskapet till Torö förra tisdagen!
    /Lage

  • jonasp

    Medlem
    28 september, 2009 vid 10:00

    Lät lite väl negativ kanske, kärringviken är förmodligen bästa stället att vara på kring stockholm på tisdag morgon men det räcker att kolla på en karta för att se att det inte är samma sak som att köra på s-sv.

  • wilund

    Medlem
    28 september, 2009 vid 11:59

    och nu med nya motorvägen så går det på mindre än en timme ner . äntligen har vi superautobahn till både rullsand på nordligt och till torö på sydligt

  • bicless

    Medlem
    28 september, 2009 vid 12:53

    Vad har du för bil?
    Med min ford tar det 1,5 timme 🙁

    Bicless

  • nachoman

    Medlem
    28 september, 2009 vid 12:55

    OK, det verkar ju bli V-NV imorgon bitti. Finns ju inte direkt några bra spot i närområdet, surt när det ändå ska blåsa 🙁

  • jonasp

    Medlem
    28 september, 2009 vid 13:41

    Du får nog trimma forden, med min saab gick det på 1h 10min inkl inpackning i kurvan samt lugn körning till saltsjöbaden. Den nya delen av motorvägen öppnade väl den 26:e så alla tider som mätts upp innan dess räknas inte. Snabbt går det alltså.

    Väst i kärringviken är inte så bra, men då funkar ju stenstranden.

  • nachoman

    Medlem
    28 september, 2009 vid 13:53

    Värdelöst när man drabbas av sån här abstinens. Man letar vind och möjligheter överallt! Kanske till och med blir en bomkörning ikväll p g a abstinensen.
    Om inte annat kan det va kul att testa den där motorvägen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö, tisdag morgon, på NV?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.