Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Toröromantik – Nu även på midsommar (offtopic kanske)

  • jesper_b

    Medlem
    16 juni, 2008 vid 08:39

    Antagligen smakar den precis som Kona bryggeriets Longboard lager. Ska ta reda på det ASAP! /JB

  • saratoga

    Medlem
    16 juni, 2008 vid 09:00

    …kan även avnjutas vid Ankaruddens lilla krog.

    Även Söderarmsnaps kan man få om man besöker utkiken på söderarm, tror ej den finns på systemet men rekommenderas starkt ;o)

  • nomad

    Medlem
    16 juni, 2008 vid 09:09

    ….då skall ni smaka “Möja Taffel”. Det är grejjer det, finns på bolaget…
    Gissa vad vi gör på våra teamkvällar…:laugh:

    MST – Möja Surf Team etabl 1991

    //#10

  • jesper_b

    Medlem
    16 juni, 2008 vid 10:22

    Jamen, det är ju Ankaruddens öl. Den njöt jag av redan förra sommaren. Grymt god öl på en grymmt trevlig sommarkrog. Dit borde man dra varje gång man är på Torö, max 5 minuter från stenstrand. Kan verkligen rekommenderas! Plötsligt börjar jag tänka i termer r-håla vs. stad igen (finns liten löjlig debatt i tråden om mina våtdräktsdojor). Här omsatt till bra skärgårdskrog med eget öl kontra kampingpizza..

    /JB

  • calle

    Medlem
    16 juni, 2008 vid 14:06

    @Jesper_B 475336 wrote:

    Jamen, det är ju Ankaruddens öl. Den njöt jag av redan förra sommaren. Grymt god öl på en grymmt trevlig sommarkrog. Dit borde man dra varje gång man är på Torö, max 5 minuter från stenstrand. Kan verkligen rekommenderas! Plötsligt börjar jag tänka i termer r-håla vs. stad igen (finns liten löjlig debatt i tråden om mina våtdräktsdojor). Här omsatt till bra skärgårdskrog med eget öl kontra kampingpizza..

    /JB

    Är det det här stället ni menar:
    http://www.sjobodarna.nu/ ???

    Mvh Calle

  • gifvars

    Medlem
    16 juni, 2008 vid 14:23

    @Calle 475401 wrote:

    Är det det här stället ni menar:
    http://www.sjobodarna.nu/ ???

    Mvh Calle

    Mmmmm, sällan har en pdf smakat så gott!

    -Werner

  • jesper_b

    Medlem
    16 juni, 2008 vid 15:02

    @Calle 475401 wrote:

    Är det det här stället ni menar:
    http://www.sjobodarna.nu/ ???

    Mvh Calle

    Jepp! /JB

  • saratoga

    Medlem
    17 juni, 2008 vid 17:29

    Måste även varmt rekommendera en kall uppe på någon av kanonerna ute på Öja där man har en riktigt nice horisont nästan runt om!

  • getwet

    Medlem
    20 juni, 2008 vid 07:04

    Nynäshamns ångbryggeri har fått ett antal priser för sina oerhört kvalitativa öler. Det började med ett gäng grabbar i Nynäshamn som bara ville göra öl till deras pubaftnar. Idag drivs bryggeriet mer eller mindre ideelt av ett gäng entusiaster och tillgången är begränsad.
    Bedarö bitter och Landsort lager är två stycken riktiga höjdare. Som Nynäsbo är man väl inte helt obekant med smaken……Och det lär väl gå en annan pava idag!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Toröromantik – Nu även på midsommar (offtopic kanske)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.