Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torösurf & pappaledighet i höst

  • Torösurf & pappaledighet i höst

    Publicerad av Oregistrerad på 29 maj, 2006 vid 17:41

    Hej!
    Nu är det bara ett par månader kvar till den efterlängtade pappaledigheten. Efter lite kommande augustisurf tillsammans med familjen i Danmark, ser jag fram emot fantastiska dagar på Torö. -Har inte varit så uppkittad som jag är idag på 15 år. Frågan är bara hur det kommer att gå att kombinera pappaledigheten med alla de sköna höstdagar som kommer att finnas möjlighet till att uppleva på Torö även i år. Mor och farföräldrar ställer naturligtvis upp ibland, men en surfutflykt kombinerat med gemensam barnpassning för de blivande stjärnorna kanske kan vara något? Finns det några andra surfande pappor/mammor som går i samma tankar?

    /Patrik Z

    sigge svarade 17 år, 11 månader sedan 1 Medlem · 4 Svar
  • 4 Svar
  • Oregistrerad

    Gäst
    29 maj, 2006 vid 18:20

    Haha, tjena Patrik!
    Hur kan du vara så ansvarslös och tänka på surf när du skall vara hemma och gulla med bebisen, torka bajs och gå på öppna förskolan och prata blöjsorter med andra mammor???????

    Själv är jag hemma med 3:an sen 1:a maj. Grymt skönt! Drog igång fasadbyte och omläggning av taket på huset samma dag. Perfekt att kunna vara hemma och få lite gjort. Som sagt, mor- och farföräldrarna blir ju bara glada av att få träffa minstingen lite extra så det skall nog hinnas med en hel del surf också……

    Vi ses på stenstrand!

    /Kristian W (DIF slalom regerar!!!!)

  • sigge

    Medlem
    29 maj, 2006 vid 20:34

    Glömde visst att logga in tidigare,

    Hej Kristian!

    Kul att höra av dig! Jasså, ni är inne på nummer tre! Blir alla vindsurfare? Såg 4-åringar surfa på Dominikanska för ett par år sedan….

    Hur länge blir du “ledig”?

    /Patrik

  • Oregistrerad

    Gäst
    30 maj, 2006 vid 19:05

    Jag skall vara hemma till mitten på september. Hoppas det hinner bli några bra dagar innan dess.
    Jag har i alla fall fått ihop ett gäng på fem grabbar (däribland tre trebarnsfäder) som skall till Prassonissi på Rhodos i slutet på juli. I och för sig bara en vecka men sist jag var på Rhodos var det grymt vindsäkert, vi får se!

    Vilken period skall du vara hemma då?

    /Kristian

  • sigge

    Medlem
    30 maj, 2006 vid 19:17

    – Jag kommer vara hemma från början av augusti till januari. Kul, att ni blir ett gäng som kommer iväg i juli. Hoppas vi kan ses snart på Torö. Vinden får väl ta att rycka upp sig. Juli brukar alltid vara kass, så vi får hoppas att dundrar in ett par lågtryck under juni. Hänger dina vänner också på Torö?
    /Patrik

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torösurf & pappaledighet i höst

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.