• kitelife

    Medlem
    16 oktober, 2003 vid 15:55

    ja så länge det funkar för dig så är det ju kanon! prova ingen pyro fören du har råd att köpa en bara för har du en gång provat finns det ingen återvändo… ; )

  • hasso

    Medlem
    16 oktober, 2003 vid 16:04

    cabrinha stavas de

  • goggor

    Medlem
    16 oktober, 2003 vid 16:42

    Finns det något ställe i södra sverige där de säljer Pyro dräkter så man kan åka och titta på den?

  • sidpiraya

    Medlem
    16 oktober, 2003 vid 16:48

    Tror jag hört/läst att http://www.kitepower.se ska/har börjat sälja dem.

  • kitelife

    Medlem
    16 oktober, 2003 vid 17:23

    Svar till:


    Finns det något ställe i södra sverige där de säljer Pyro dräkter så man kan åka och titta på den?

    [/ QUOTE ]

    Kitepower får snart dräkter, om det är brottom får du gärna kolla in min…

  • fredrik-no1

    Medlem
    16 oktober, 2003 vid 17:32

    På tal om bestællning av Pyro, hur går det med drækterna, Pan? Har du hørt något norr ifrån?

    /Freddan

  • eagletech

    Medlem
    16 oktober, 2003 vid 17:39

    Hej jag har kitat med pyron från januari i år och jag har varit på vattnet nästan alla dagar,men jag gjorde en kass sak ,jag kapade av gummit runt benen för jag tyckte den satt åt helvete för hårt men med facit i hand ,klipp inte av innan du har kitat/surfat då tar pyron in vatten.Men kom inte och säg att pyron är varm utan en massa varma plagg under .Jag tar hellre en bra våtdräkt som är otroligt smidiga och varma
    Mvh Roger Örnvang

  • kitesweden

    Medlem
    16 oktober, 2003 vid 22:20

    Det är på gång dräkter från “norr”, landar nog hos skåne-gänget i mitten av nästa vecka, vissa storlekar kommer om ytterligare 1 vecka och sista laddningen kommer om ca 2 veckor. Vi har köpt allt dom orkar producera.
    /Mvh Lars
    http://www.dacon.biz

  • kitesweden

    Medlem
    16 oktober, 2003 vid 22:26

    Tips angående Pyron är:
    1. Klipp inte av benmuddarna eftersom detta är det mest utsatta stället (se bara till så att dom inte ligger dubbelvikta och klämmer)
    2. Se till så att benmuddarna hamnar ovanför fotknölarna, eftersom man har ett ställe strax bakom fotknölen där vatten kan tryckas in i dräkten.

    /Mvh Lars
    http://www.dacon.biz

  • kitelife

    Medlem
    17 oktober, 2003 vid 11:46

    och ha skorna/handskarna ovanpå/över muddarna när det är kallt, gäran med någon form av spänne karlborrband som håller grejorna på platts…

    Om du gör detta är det enda stället som kan läcka halsmuffen och det kan man undvika genom att hålla huvet högt “at all times”…

    Sisst jag var ute hade jag nästan inget läckage alls villket är mycket bra med tanke på vågorna som sköljde över mig och sättet jag körde på ; )

    När det är hyffsat varmt i vattnet så du inte behöver skor så spelar det ju mindre roll om det läcker lite ; )

  • kitesweden

    Medlem
    20 oktober, 2003 vid 22:00

    Ett tips till:
    Om ni tycker att Halstätningen/Benmuddarna/Handledsmuddarna är för trånga så kan man tänja ut dessa i ca 12 timmar (sätt in nått runt passande i mudden över natten), på så sätt slipper man klippa av och därmed korta ner anliggningsytan på mudden. Detta trick funkar för dom flesta..
    /Mvh Lars
    http://www.dacon.biz

  • kotivoito

    Medlem
    20 oktober, 2003 vid 22:10

    Svar till:


    Ett tips till: (sätt in nått runt passande i mudden över natten) Detta trick funkar för dom flesta..

    [/ QUOTE ]
    Jag undrar jag…

  • kotivoito

    Medlem
    20 oktober, 2003 vid 22:15

    Hela natten? Nått runt är nog bra. Hur långt ska de vara?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.