• topy

    Medlem
    9 oktober, 2011 vid 19:54

    Finns lite trådar du kan söka på här på forumet, alltid ett populärt ämne när det börjar bli kyligare. GUL har jag kört med i 3-4 år, bra kvalitet.

  • yann

    Medlem
    9 oktober, 2011 vid 21:43

    Nej….. (finns bara bra våtdräkter)

  • donron

    Medlem
    10 oktober, 2011 vid 00:20
    Dannilo;672428 wrote:
    Hej!

    Jag undrar om ngn kan rekommendera en bra torrdräkt?

    /D

    Den här är jag själv sugen på!

    http://www.oceanrodeo.com/drysuits/surfdry

  • danger

    Medlem
    10 oktober, 2011 vid 09:06

    Har bara kört NPX och jag giller den. Framförallt är den varm och andas bra, så att man slipper bli allt för svettig.
    Skulle själv inte välja en neoprendräkt utan gillar fördelana med nylon. Enda nakdelen som jag ser det är att den är lite för “luftig”, skulle vilja ha en som är något mer slimmad, speciellt över benen.

    Kommer för övrigt aldrig gå tillbaka till våtdräkt under dom kallaste månaderna!

    http://www.npxwetsuits.com/index.php?option=com_npxproducts&view=detail&id=170&Itemid=84

  • waimeadude

    Medlem
    10 oktober, 2011 vid 16:18

    Tjena

    Har själv haft en Ocean Rodeo och de är bra, men den jag hade köpte jag 2006 kanske… Den var extremt svår att komma i och ur och den andades inte alls.
    Går inte att jämföra med idag, men en sak vet jag, min polare har en likadan, han har hängt den på en galge i sin garderob och den har torkat ut helt. Gummit har reagerat med galgen och mudden är helt trasig.
    Sålde den efter 4 sessioner 4 år senare för typ 3000 mindre, ganska dyrt per session.
    Man ska ju använda dem mera men jag tyckte det blev för bökigt till slut.

    Häromdan gick jag upp med en kroppstemp på 35,5 grader så de blir att leta ny våtdräkt för mig.
    Men de hör ju lite till att man ska bli blöt av att surfa…

  • dannilo

    Medlem
    10 oktober, 2011 vid 19:22

    Tack för alla goa råd.. Får fundera över vilken torrdräkt som skall köpas.. Vill förlänga säsongen så mkt som möjligt 🙂
    Är det ngn som vill sälja en begagnad torrdräkt kanske? (174cm)

    //Daniel

  • tobbelindholm

    Medlem
    10 oktober, 2011 vid 19:24

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.