Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torrdräkt VS Våtdräkt

  • q-lobo

    Medlem
    23 september, 2002 vid 11:43

    fungerar med vanliga diskhandskar från konsum a´ 10 spänn paret. går att kompletera med tunna 5 fingervantar under om det börjar bli kallare.

    tejpa och kör!

    /q

  • cicky

    Medlem
    23 september, 2002 vid 12:27

    Som S säger finns det åtskilliga anledningar till att inte använda torrdräkt som surfare. Jag provade här om dagen, jag lovar det är inte smidigt heller.
    Mitt tips är att tjacka en fet våtdräkt istället om man vill hålla på länge, lika dyrt som torrdräkt. När inte det funkar längre är det lika bra att lägga ner och gå i ide tills det tinar. Det är trots allt inte helt ofarligt att surfa när det är minusgrader, även med fet våtdräkt.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    23 september, 2002 vid 13:26

    Köpte en 5/4/3 mm torrdräkt (eller vad fan man nu kallar den) med torrdragkedja uppe på axlarna. Som ovan skrivet släppte den bara in en gnutta vatten under 6h körning i söndags och jag frös inte det minsta. Kan varmt rekommenderas

    Citat: -“Man ångrar sig sällan om man väljer det dyrare alternativet”

    /Northan

  • anonym-anvandare

    Medlem
    23 september, 2002 vid 22:06

    Tack för råden. vad tycker du om ripcurls dräkter förresten? Eller ska man satsa på något annat märke?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torrdräkt VS Våtdräkt

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.