Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Torsdag och Fredag? (031127,28) *DELETED*

  • melker

    Medlem
    24 november, 2003 vid 10:35

    Enligt DMI ser det bra ut men enligt windguru helt fucked. Onsdag kan bli nåt men sen dött. Hoppas dock på DMI, men deras rapport är ju ett medel på hela Danmark o på västkusten blåser det ju faan jämnt så det ljuger rätt bra.

  • patrikol

    Medlem
    24 november, 2003 vid 12:42

    tja som vanligt får man ju hoppas, går aldrig att veta säkert förräns dagen innan och inte ens då kan man vara riktigt säker, men det känns bättre att gå och hoppas på att det skall blåsa när man kan eller hur! wink.gif cool.gif Ps windguru har otroligt stor omkrets på sina prognoser (Betydligt större än Danmark) och försöker täcka nästan hela världen så dom är förmodligen ännu osäkrare.

  • melker

    Medlem
    24 november, 2003 vid 13:30

    Min erfarenhet är att windguru har sannare prognoser än DMI om man kollar ett par dagar framåt. Dom gör ju inte ett sammanslag av en stor yrta som sagt…

  • patrikol

    Medlem
    24 november, 2003 vid 13:43

    Tja jag litar nog mer på din erfarenhet Melker wink.gif Får väl kolla windguru lite oftare! smile.gif

  • melker

    Medlem
    24 november, 2003 vid 13:47

    Koll ainte på prognoser mer än tre dargar fram ungefär för dom är rena lotteriet anser jag.

  • patrikol

    Medlem
    24 november, 2003 vid 13:53

    Nej jag brukar mest kolla Observationer, men då får man ju vara ute i sista minuten. Å andra sidan så stämmer ju dom!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Torsdag och Fredag? (031127,28) *DELETED*

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.