Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Totalforum för vindsurf

  • Totalforum för vindsurf

    Publicerad av planing på 28 september, 2008 vid 13:15

    Jag vet inte om det går att fixa, men jag skulle tycka att det vore bra med ett forum som innehåller alla trådar från underforumen i Vindsurfing. Kan man göra så?

    Dvs den som skapar tråden lägger den i ‘rätt’ forum och sedan kan man både se (och editera) tråden i dess forum samt i totalforumet. Jag läser nästan bara ‘Konfen vindsurfing’ nu, eftersom det är där det mesta händer. Någon gång går jag in på Freestyle/Våg samt Slalom/Speed, men jag är intresserad av det mesta som skrivs där oxå. Resmål är jag aldrig inne i (utom när jag ska resa) eftersom jag glömmer av det. Jag tror att det är så för de flesta, och det innebär ju att man inte får svar på frågor i resmålsforumet. Man måste posta i konfen oxå…

    Om man kunde fixa ett totalforum så skulle jag läsa rubriken på alla trådar som lades in. Det skulle vara bra!

    Jag ser att det här med underforum har diskuterats förut, men jag tänkte bara lufta min åsikt. Bäst att koppla på prenumeration på denna tråden så att jag inte glömmer av att läsa eventuella svar :smirk:.

    pure svarade 15 år, 6 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • pure

    Medlem
    21 oktober, 2008 vid 20:54

    jag tycker det låster som en bra ide att aggregera allt från alla under vindsurfings forum till en enda.. så har kan man ju välja om man vill se allt eller delar..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Totalforum för vindsurf

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.