Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Trailer på nya Torch 2006!
-
Samma här, de nya är säkert bättre än min X3:a, fan va seg den var i svängarna. med crossbow är det andra grejer
-
Fan va gött en med egen uppfattning som vågar stå för det härligt!
Synd att den inte är lika rätt som min uppfattning bara!
Allt enligt min uppfattning! -
Alla kites som är ifrån några år sedan var segare i svängarna än dagens kan garantera dig att Raven inte är det minsta seg utan riktigt snabb i svängarna.
Till skillnad ifrån mig då iofs. -
Jag tyckte min X3:a var bra som fan när jag fick den. men när jag sen fick min nitro 04 så märkte man skillnaden. Men som sagt X3:an är ju rätt gammal snart 3 år.
Naish nya kites är säkert grymma men än så länge så gillar jag cabrinha. får ta och prova dom nya naish kitesen nån da
-
Har gillat alla mina kites genom åren Cabrinha, Slingshot, Naish men just nu tycker jag att Raven är grymt skön och dom flesta som provat den gillar den skarpt den är ju lite mer allround kite och det passar mig bättre. Har ingen som helst nytta av en trick kite som Torchen men dom som drar fräcka trick hela tiden gillar ju den. Allt är olika för vem som vill ha vad. Var några nya Cabrinha kites i Habo för någon vecka sedsn grymt snygga! Dom är säkert bra precis som alla andra stora kitetillverkares grejor.
-
Kul grej, satt och kollade på lite bilder min flickvän tagit i Egypten när vi va där i början på juni, och Bengans Torch 12 låg på stranden och det måste fanimej vara en 06 prototyp då den hade samma design på vingtipparna. Slog mej inte då, trodde bara han hade fått tag i nån udda variant p.g.a. av att han äger stället och dem använder Naish där.
Ska försöka få tag i bilden.
-
Preics, alla kites är nog bra. Men det handlar om känsla, man fastnar nog för ett märke för eller senare.
Det som är så skönt med crossbow är att den är helt annorlunda från vanliga kites, det är en helt ny känsla å man kan hoppa så brutalt med den. Och den har riktigt bra deepower. Och så det bästa av allt. En 12:a täcker lika stort vindregister som en ”vanlig” 10:a och 14:on. Så det är sjukt bra
-
JA det låter bra vi får se när den blivit testad lite mer, hur bra den egentligen är!
-
bara den e bättre än den gamla så har de ju gjort framsteg
-
Är det bara jag som börjar nynna på ”Go och Gla Kex-Chokla”
när jag tittar på bilden i Cdaa’s inlägg?Annars är jag nöjd med mina Naish…trots att de är lastgamla.
-
Tja jag fick Spiderman flashbacks när jag såg den men visst lite kexchoklad är det nog!
Logga in för att svara.