Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Trainer Kite + Inlines någon som prövat?

  • dezzi

    Medlem
    24 maj, 2009 vid 08:15

    Trainer kite och skateboard funkar hur bra som helst! 🙂

  • skanepaul

    Medlem
    24 maj, 2009 vid 13:51
    pjoter;547789 wrote:
    Japp de går nog fint å köra inlines å kite. 🙂

    Tycker de e lite gnäll på de övriga pojkarna här. skulle tro pga att dom är för fega allihop för att våga ge sig på det. Klart häftigare å sätta blind judge å kgb över asfalt än mjukt mesigt vatten.

    Jag tror nog att både Henke å övriga skatenördar gärna skulle vilja prova att köra i stapel med kite i luften om dom bara hade haft lite bättre självförtroende. 😉
    (Som alla vet är skatare både nördiga och mesiga, annars hade dom ju inte förbjudit cykel i stapeln).

    hahahahahahahahaha, du är för jävla go du!

  • krillan82

    Medlem
    24 maj, 2009 vid 17:09

    Ikeapåse å skateboard fungerar fint som fain.

  • skejtar_henke

    Medlem
    25 maj, 2009 vid 16:16
    pjoter;547789 wrote:
    Japp de går nog fint å köra inlines å kite. 🙂

    Tycker de e lite gnäll på de övriga pojkarna här. skulle tro pga att dom är för fega allihop för att våga ge sig på det. Klart häftigare å sätta blind judge å kgb över asfalt än mjukt mesigt vatten.

    Jag tror nog att både Henke å övriga skatenördar gärna skulle vilja prova att köra i stapel med kite i luften om dom bara hade haft lite bättre självförtroende. 😉
    (Som alla vet är skatare både nördiga och mesiga, annars hade dom ju inte förbjudit cykel i stapeln).

    Du kör foil.. I rest my case 😉

  • cortex

    Medlem
    26 maj, 2009 vid 08:19

    Peter M (som kör på den här bilden) kör en Pulse2’a + snakeboard.
    Med tanke på hur mycket pizza han skulle blivit om han inte hade satt landningen så känns det inte speciellt mesigt. 😀

    FS0_7085.jpg

    Åter till tråden. En trainer + longboard är rätt kul… men se till att ha mycket plats. Det kan vara fördjävla svårt att få stopp om det väl börjar gå för fort. :cool2:

    Och nej, jag skulle nog aldrig fått för mig att dra en fet kiteloop över asfalt… utan skydd (eller ens med).

    /Kaj

  • kicken

    Medlem
    26 maj, 2009 vid 16:40

    Hahahahaha asg

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Trainer Kite + Inlines någon som prövat?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.