• Trälhavet

    Publicerad av g_l på 30 oktober, 2014 vid 12:33


    Studsade till när jag läste DN i morse. Inte varje dag man är med på bild i tidningen.
    Ingen action-bild direkt, och inte heller på sportsidorna (utan i “Kulturdelen”), men i alla fall… Alltid kanske det inspirerar någon som lagt undan prylarna för vintern, att det fortfarande går alldeles utmärkt att vindsurfa. Kanske kan man hoppas på lite sällskap på vattnet nästa gång!

    sailortrash svarade 9 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • sailortrash

    Medlem
    31 oktober, 2014 vid 08:05

    jag hoppas på en repa i helgen, men har nog övergett österskär för Brevik. blåser bättre där helt enkelt..var ute 3 dar förra veckan, men det var tomt på vattnet så när som på en nyinflyttad återfallssurfare som dök upp och brände lite i den byiga vinden…

    söndag gör jag no ett (kanske årets sista) försök.

  • g_l

    Medlem
    5 november, 2014 vid 15:29

    Blev det nåt i helgen? Själv stod jag över då, men fick ett par kortare planingar under lunchen igår. Fortfarande riktigt varm både i luften och vattnet.
    PS Bilden i DN är tagen i Brevik. Det var en person som satt på stranden å plåtade.

  • sailortrash

    Medlem
    6 november, 2014 vid 08:36

    nej, det blåste för lite tyckte jag (i förhållande till att måla om i sovrummet…). får se om det tinar upp igen, ska det vara värt att sticka ut i dessa temperaturer får det ta och bli lite jämn och fin vind allafall….

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.