• Publicerad av alexasu på 10 december, 2006 vid 16:44

    Mörk trailer röst á la Pablo Francisco:

    Two young men, with an imense lack of purpose in their lives, desperatly trying to find a greater meaning.

    A spot with the most inhospitable conditions imaginable.

    Out of total failure, a new idea is born – An idea wich would forever change windsurfing as we know it – An idea that would make way for a brand new era of extreme freestyle manoeuvers.

    But our young knights had a war to fight before public acceptance were reachable – A war against an evil international corporation – A war against their own fragile minds.

    A tale of boredom, stupidity and simple temptations
    “Another Sunday Afternoon”

    ….snart i ett forum nära dig

    the_novice svarade 17 år, 5 månader sedan 10 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • clemens

    Medlem
    10 december, 2006 vid 16:50

    the action

  • henke201

    Medlem
    10 december, 2006 vid 16:50

    haha och som vi längtar, synd man träffade på er lite sent vid “secret spot”

  • alexasu

    Medlem
    10 december, 2006 vid 17:04

    för att göra en ganska kort historia lång kan man säga att vi var på väg ut att skatesurfa igår, eftersom det blåste hyffsat, men den av oss (“lalala”) som hade tillgång till bil var delvis på tok för bakis och delvis på tok för upptagen med husållssysslor som han blev tilldelad av hemmets överhuvud. Vi stack alltså ut till de glesbefolkade utkanterna av center syd idag istället, den dåliga vindprognosen till trots. som väntat funkade det inte alls. En av oss knäckte dock iden att kundvagnarna nog har bättre kullager en clemens “skate cow”-bräda från stadium. detta vissade sig vara delvis sant, men ändå inte tillräckligt för att köra någon längre sträcka.
    eftersom hela projektet fick så deprimerande utdelning gick vi å tröst åt på max, eftersom burger king var på tok för bullrigt, men tydligen inte för bullrigt för henke som av någon helt okänd anledning påträffades på den sistnämnda hamburgerbaren.

    (töntjonas har åkt till de centraleuropeiska fjällen, annars hade han säkert kunne prestera en otroligt välformulerade tiosidorsrapport)

  • wind-lover

    Medlem
    10 december, 2006 vid 19:21

    Hahahaha, va ni e fåniga/roliga….:wink:

  • bananen

    Medlem
    10 december, 2006 vid 22:37

    Haha, det kallar jag rätt attityd. Tung-surf. Lite fett på hjulen så. Är det freestyle-vagnar ni kör med eller mer slalomorienterade? :santa:

    Nå, Alex och Clemens, är ni på imorgon? Det skall blåsa satan-i-gatan hela dagen. Funderar på Habo efter lunch. Jag har ju fortfarande ingen nyckel till omklädningsrummet 😉 så det blir väl ingen värmande bastu efteråt…

  • Oregistrerade

    Gäst
    11 december, 2006 vid 07:26

    @bananen 353895 wrote:

    Haha, det kallar jag rätt attityd. Tung-surf. Lite fett på hjulen så. Är det freestyle-vagnar ni kör med eller mer slalomorienterade? :santa:

    Nå, Alex och Clemens, är ni på imorgon? Det skall blåsa satan-i-gatan hela dagen. Funderar på Habo efter lunch. Jag har ju fortfarande ingen nyckel till omklädningsrummet 😉 så det blir väl ingen värmande bastu efteråt…

    ganska sugen faktiskt, men en kombination av jobb och en förkylning som inte riktigt gett med sig, gör att man tyvärr får avstå.
    /alex på jobbet

  • Oregistrerade

    Gäst
    11 december, 2006 vid 10:58

    @Oregistrerade 353915 wrote:

    ganska sugen faktiskt, men en kombination av jobb och en förkylning som inte riktigt gett med sig, gör att man tyvärr får avstå.
    /alex på jobbet

    Hur är det i lund idag?, här ringer dom som fulla irlänadare på rehab. Det är inte utan att man längtar tillbaks till dom asfalterade viddernas frihet…

  • suecocabron

    Medlem
    11 december, 2006 vid 14:32

    @Oregistrerade 353943 wrote:

    Hur är det i lund idag?, här ringer dom som fulla irlänadare på rehab. Det är inte utan att man längtar tillbaks till dom asfalterade viddernas frihet…

    Det har blåst rejält idag! Var ni ute och testade nåt mer? Jag har sett att det finns några slags trehjulingar man kan montera segel på. Någon som sett dem?

  • fastforward

    Medlem
    11 december, 2006 vid 16:28

    Hehe, dubbel framåt med den där brädan skulle inte sitta illa. 😀

    Måste göra riktigt ont att trilla – eller ni kanske inte håller på med sådant…

  • konstantin

    Medlem
    11 december, 2006 vid 16:45

    jag brukar köra streetsurfing med min longboard på parkeringar ibland då vinden är lagom. det drar iväg bra alltså!
    frågan är bara hur fort man vågar åka.

  • alexasu

    Medlem
    11 december, 2006 vid 18:11

    @Oregistrerade 353943 wrote:

    Hur är det i lund idag?, här ringer dom som fulla irlänadare på rehab. Det är inte utan att man längtar tillbaks till dom asfalterade viddernas frihet…

    de va rätt körigt i med lund idag, 10 i kö konstant. dagen gick fort i alla fall.

  • jonatan

    Medlem
    11 december, 2006 vid 19:00

    Å jag som trodde tråden handlade om spårvagnar! DOH!

    Quelle malheur! Schade, schade!

  • konstantin

    Medlem
    11 december, 2006 vid 19:09

    haha kundvagnar menar du?:laugh:

  • the_novice

    Medlem
    11 december, 2006 vid 19:19

    Trollies hade nog varit en bättre titel, fast det är ju rätt mycket trams i tråden också…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.