Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Träna nya trixs!?

  • mexi_

    Medlem
    11 januari, 2002 vid 12:46

    Underbart, jag gillar volten runt bommen……..

  • borje

    Medlem
    11 januari, 2002 vid 12:59

    Grymt fräcka segel.

  • dr-masse

    Medlem
    11 januari, 2002 vid 13:06

    Tycker nog att du var lite ouppmärksam där. “AKROBACJE” är det fräckaste jag någonsin sett efter Goyas “off-the-lip-backloop” på Irland… 😉

    Aproliga bilder!

    Surfa På!

  • frog

    Medlem
    11 januari, 2002 vid 13:48

    80-talet var goa tider…… Vad har hon framför ögonen???
    R_windg4.jpg

  • mexi_

    Medlem
    11 januari, 2002 vid 13:51

    Tänkte på “WYMYK NA BOMIE” – vilken kille han går direkt över till bodydrag i typ 2-3 m/s, kom igen när du grejjar det……………:-)

  • dr-masse

    Medlem
    11 januari, 2002 vid 14:19

    “WYMYK NA BOMIE” må vara fin, men jag tycker nog ändå att du underskattar “AKROBACJE”. “WYMYK..” utförs, som du mycket riktigt påpekar, i 2-3 friska sekundmetrar medans “AKROBATJE” klaras i ganska precis noll sekundmeter. För att verkligen övertyga dig om “AKROBATJE”s överlägsenhet i utförande gentemot “WYMYK NA BOMIE” så har jag sparat det allra starkaste argumentet till sist:

    Shortsen. “AKROBATJE” brallorna är ju förödande överlägsna “WYMYK…” klädseln. (dock misstänker jag att det är samma odödlige grabb som utför båda tricken…)

    Men kanske är vi blinda båda två som inte inser att det sista, namnlösa, tricket i samlingen egentligen innehåller all den svårighet, styrka, precision och kamratskap mellan män som man kan begära av de allra mest sofistikerade och bejublade surftricken? Att polaren som kör en felfri handstående dessutom har brottardojjor från Adidas är ju helt knäckande rätt.

    Surfa På!

    (öööh, är det månne fredag eftermidda på jobbet? 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Träna nya trixs!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.