Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Transport av rigg till Göteborg

  • Transport av rigg till Göteborg

    Publicerad av isletwig på 15 augusti, 2014 vid 09:55

    Det här är kanske fel ställe att posta denna tråd i men transportdelen ser inte så levande ut.

    Jag skulle behöva få ner en rigg från Uppsala/Norrtälje/Stockholm till Göteborg. Det handlar om ett mindre segel med 430 mast och bom. Jag kan erbjuda ett litet bidrag till soppapengarna och en puss på kinden som tack för hjälpen. Finns det någon hjälte här som är villig att hjälpa till?

    Anton

    isletwig svarade 9 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • electric

    Medlem
    15 augusti, 2014 vid 10:44

    Att kolla forumet Transporter för ev. transportbehov ser jag som en självklarhet när jag ska åka någonstans och har plats i bilen. Det är väl något som alla bör göra. Men det är väldigt sällan transporthjälp efterlyses. Som t ex den nu efterlysta transporthjälpen: den finns ju inte nämnd där, vilket den såklart borde – och inte här på det allmänna vindsurfforumet (även om det ju f n inte är så hög aktivitet här att det stör nämnvärt … men principiellt …).

    /Lars

  • schnitzler

    Medlem
    15 augusti, 2014 vid 10:46

    Jag drar ner från Sollentuna till Gbg på Söndag eller måndag. Kan ta seglet! Hör av dig på nollsjutre 6672812
    /erik

  • isletwig

    Medlem
    16 augusti, 2014 vid 17:05

    Riggen är nu snart på väg till Göteborg tack vare Erik. Oerhört smidigt med ett så hjälpsamt och välfungerande community som detta. Jag ska se till att lägga tråden rätt nästa gång.

    /Anton

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Transport av rigg till Göteborg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.