Trasig kite, spricka på 1 m, hur lagar man???

Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 6 månader sedan av Anonym anvandare.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare

Var ute i Haboljung för några dagar sen, var ensam där, när jag skulle ha upp draken så stack den iväg över grusvägen, sen fick jag upp den.Det uppstod antagligen någon spricka då. Jag kom ut på vattnet sen landade draken på ytan efter ett tag. Där sprack drakens front tub och inner tuben kom ut. Draken var helt ny, hade precis fått den efter reklamerat min gamla. Är det någon som vet om det skulle gå och fixa? Å hur det skulle glädja mig. Längtar ut på vattnet igen. Det är en Wipika Airblast 8.4
    Eddie

Johan!!
    Gäst

Hoppsan, fel forum kanske??
    Vore det ett vindsurfingsegel skulle jag inte peta på det utan reklamera det direkt, den måste väl tåla en liten duns i marken ändå??(av det jag har sett av kitesurfing så verkar de tåla en hel del marksmällar:) )

//En som inte förstår varför man ska kitesurfa i de här blåsiga årstiderna

Ta kontakt med någon fallskärmsklubb, de kan säkert hjälpa dig. De har i regel egna skärmfixare och borde kunna laga en kite utan problem.
    Lycka till!

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998 ©2023 Surfzone - Share the Stoke

Tillåt pushnotiser och få de senaste händelserna direkt! OBS!! Gör även följande för iOS, välj
Vill du installera Surfzone-appen?

Progressive Web App (PWA) har installerats.

Logga in med användarnamn och lösenord

eller    

Forgot your details?

Create Account