Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Trasig kite, spricka på 1 m, hur lagar man???

  • Trasig kite, spricka på 1 m, hur lagar man???

    Publicerad av anonym-anvandare på 22 november, 2001 vid 00:18

    Var ute i Haboljung för några dagar sen, var ensam där, när jag skulle ha upp draken så stack den iväg över grusvägen, sen fick jag upp den.Det uppstod antagligen någon spricka då. Jag kom ut på vattnet sen landade draken på ytan efter ett tag. Där sprack drakens front tub och inner tuben kom ut. Draken var helt ny, hade precis fått den efter reklamerat min gamla. Är det någon som vet om det skulle gå och fixa? Å hur det skulle glädja mig. Längtar ut på vattnet igen. Det är en Wipika Airblast 8.4
    Eddie

    anonym-anvandare svarade 22 år, 5 månader sedan 1 Medlem · 2 Svar
  • 2 Svar
  • Johan!!

    Gäst
    22 november, 2001 vid 01:33

    Hoppsan, fel forum kanske??
    Vore det ett vindsurfingsegel skulle jag inte peta på det utan reklamera det direkt, den måste väl tåla en liten duns i marken ändå??(av det jag har sett av kitesurfing så verkar de tåla en hel del marksmällar:) )

    //En som inte förstår varför man ska kitesurfa i de här blåsiga årstiderna

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 november, 2001 vid 05:14

    Ta kontakt med någon fallskärmsklubb, de kan säkert hjälpa dig. De har i regel egna skärmfixare och borde kunna laga en kite utan problem.
    Lycka till!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Trasig kite, spricka på 1 m, hur lagar man???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.