Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tredje gången gillt…

• Tredje gången gillt…

Publicerad av Knatte på 13 juni, 2003 vid 17:47

Efter två mer eller mindre lyckade surfdagar denna veckan (instabila vindar) så fick man äntligen några klockrena timmar med solsken på vattnet i eftermiddag! smirk.gif

För att lyckas idag, så smög jag mig förbi Björlanda med bilen (för att inte förvarna vindgudarna, så att det mojnar 🙂 och tog färjan till andra sidan Norde älv.
    Väl på plats i mitt gamla surf eldorado Sundhammar/Kovikshamn i kungälv, så fick jag klockren väst och fullt drag med 6.0 kvm hela tiden.
    Det var härliga repor med min något större speedbräda ( inte fullt så lite volym som RRD271) under eftermiddagen… Nu kommer man sova gott inatt smile.gif smile.gif

Knatte svarade 22 år, 11 månader sedan 0 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA