Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing trippelloop?

  • fjant

    Medlem
    17 november, 2004 vid 21:05

    Låter ju helt sinnessjukt! Vill se film och bilder om detta verkligen stämmer!!!

    /Fjant

  • ola_p

    Medlem
    17 november, 2004 vid 21:21

    Han hävdar att han har satt den (tror vittnen fanns) men ingen fångade den på film/bild…

  • mag

    Medlem
    17 november, 2004 vid 21:30

    Roberto är inte den som ljuger om sina trix! Han är för gammal för tro att det går att impa genom att snacka. En riktig man som provat det mesta, är närmre 40år och kallas “den vilda hunden” har jag för mig. En grym adrenalinjunkie helt enkelt!
    /Magnus

  • surfen

    Medlem
    18 november, 2004 vid 07:22

    Tror inte heller att det bara är ord, en ruskigt säker vindsurfare. En personlig favorit. cool.gif

  • ove226

    Medlem
    18 november, 2004 vid 09:45

    har för mej att han va på en foto session. sen packade fotografen/erna ihop medans robert visade upp 3 fingrar för han skulle prova en trippel. ingen på stranden fattade ,em så gjorde han en.

  • bonasurf

    Medlem
    22 november, 2004 vid 09:21

    Om någon så måste det ju vara han!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    2 december, 2004 vid 12:15

    Fantastisk (översättnings?)-engelska:
    “The wind climbs, I assemble my 4.4 and I decide after the catches of sights catalogues, to have a small session for me. First jump, I send a double. More or less posed but good, I turn it without problem. I smelled myself well. “

  • dr-masse

    Medlem
    2 december, 2004 vid 14:22

    JA, just delen “I smelled myself well” är ju oslagbar!

    Det tänker i alla fall jag säga när folk förundras över mina till synes okontrollerade kastfall. “I smelled myself well and went for it!”.

    Vem kan ifrågasätta det?!?

    Smella På!

  • baywatch

    Medlem
    2 december, 2004 vid 14:26

    Jag snackade med Josh Stone uppe i varberg och han sa att han själv sett en trippel. Kommer dock inte ihåg vem han sa det var…

  • mag

    Medlem
    2 december, 2004 vid 15:46

    Kan inte en trippeloop klassas som ett riktigt riktigt värstingkastfall!!! Känslan måste ju vara den samma, och lika svårt att stanna rotationen och kontrollera snurren som ett kastfall antagligen.

    Fan, du är ju redan minst halvvägs om du kan göra ett riktigt snabbt och okontrollerat fint kastfall med snabb rotation! Det är bara att hoppa högt och köra samma grej med stropparna i. grin.gif

    /Magnus

  • zehlertz

    Medlem
    2 december, 2004 vid 19:18

    problemet e väl att du ska göra kastfallet 3gånger…
    innan du slår i vattnet…

    fattar din ironi i d hela…men bara dubbeln verkar knepig…trots att deras första vrv ser kontrollerat ut så kukar d ur totalt på andra… (typ den som e m i Rambos film från lejet!)

  • calle_b

    Medlem
    3 december, 2004 vid 20:37

    Massa skumma vinklar att rotera i! Sjukt! MÅSTE FÅ SE DETTA TRICK!!!

    crazy.gif

  • hifly

    Medlem
    7 december, 2004 vid 11:15

    väntarmed spänning på ett filmklipp av trippeln shocked.gif

  • kele

    Medlem
    20 december, 2004 vid 23:12

    Ricardo Campello har satt en trippelloop med bl.a. Josh Stone som vittne.

    /Kele

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing trippelloop?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.