• Publicerad av tessan på 2 juni, 2001 vid 17:19

Hur kan man ha så urusla säljare???
    Var i en välkänd shop i dag, det gjorde mig less… Vill inte killar att tjejer ska vindsurfa så säg ifrån, behandla oss inte som luft. Det finns andra butiker,säger ni till direkt så slipper ni dem som inte är proffs. Varför inte sätta upp en skylt- endast för Vip.

anonym-anvandare svarade 23 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • pher

Medlem
    2 juni, 2001 vid 18:50

Jag tillhör inte någon säljkår, men är kille…

Jaaa,, självklart vill jag att fler tjejer ska vindsurfa,, vore juh helt underbart!…

Förmodligen har du träffat på någon som trott att du inte vindsurfade… Du ska veta att i princip varje gång jag snackar vindsurfing med tjejer så är de ganska ointresserade :)…tyvärr… Därav att jag numer sällan pratar vindsurfing med tjejer, tror oftast att de bara hänger på pojkvännen eller så… Du måste visa att du sysslar med vindsurfing på något sätt,, vi killar kan inte ana oss till allt 🙂

Men är du inne i en shop tycker man juh att de borde bry sig,, håller med!!

Kram från Pher 😉

• anonym-anvandare

Medlem
    2 juni, 2001 vid 20:15

Vilken shop? Är din kritik saklig och korrekt, skriv då vilken shop det är så att de får press på sig att skärpa till sig! Annars blir ditt inlägg bara allmän klagan och inget händer.

• anonym-anvandare

Medlem
    2 juni, 2001 vid 20:23

Ge inte upp. Klart att du ska fortsätta vindsurfa. Du ade nog bara oturen att träffa på en frsäljare som hade en dålig dag, hoppas jag. Vilken affär var det?

• anonym-anvandare

Medlem
    3 juni, 2001 vid 07:14

jag känner igen mig i dig, Tessan. Det är tyvärr så att det sällan tas på allvar när man är tjej, är man dessutom nybörjare…ja, då… Har du hållt på länge? vore kul att träffa andra tjejer som håller på med detta!

• anonym-anvandare

Medlem
    3 juni, 2001 vid 07:36

Åk till haga park (ÖLAND)där finns det trevliga tjejer i butiken lycka till.

• kris

Medlem
    3 juni, 2001 vid 07:48

Ta inte åt dig utan kör vidare! En del säljare kan ha lite machoattityd, speciellt mot tjejer som inte hållit på så länge, de testar lite bara 🙂 Men allvarligt talat så råkade en kompis till mig ut för något liknande. Vi skulle köpa våtdräkt men hennes dammodell fanns inte hemma (SP), den beställdes och hon skulle bli uppringd så fort den kom. Inget hände varvid hon pressande på och då var det ingen som visste något…och inget var beställt.

Den här är riktigt bra: Vid köp av hängsele, dammodell fanns inte, blev samma kompis tillsagd att ”det är väl bara att sy in lite” när den inte satt optimalt över höften.. (T12)

MEN, detta motsvarar väl en promille 🙂 av alla våra surfshopsbesök och jag har iaf blivit bemött med oklanderlig service från både SP och T12 i övrigt.

• anonym-anvandare

Medlem
    3 juni, 2001 vid 10:19

be dom att drunkna….eller dränk dom…

hoppas du får en varm & blåsig sommar
    n.

• anonym-anvandare

Medlem
    6 juni, 2001 vid 12:42

Surfa till http://www.lasurf.just.nu en schysst surfaffär på nätet.

(Det är jag som gör sajten) och han som har den säljer surfgrejor till alla, och dissar ingen.
    keep surfing !
    /Johnny

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.