• surfan

    Medlem
    24 november, 2006 vid 19:23
    trefyrafyra wrote:
    Hur mång skall till TT i morgon? (jag skall försöka komma dit vid 9.00-10.00)
    ja är där vid typ 10.00 de vet du!!
  • callep

    Medlem
    24 november, 2006 vid 19:52

    jag är där 10 stannar tills det blir mörkt!

  • jester

    Medlem
    24 november, 2006 vid 19:59

    Jag är där, såklart! Ta med regnkläderna. Lär bli ganska ruskigt väder… Men vind verkar det bli!

  • surfan

    Medlem
    25 november, 2006 vid 20:56
    trefyrafyra wrote:
    Hur mång skall till TT i morgon? (jag skall försöka komma dit vid 9.00-10.00)
    Fan va bra det var!!!
  • vasa

    Medlem
    25 november, 2006 vid 21:14

    :confused2: Va då bra det spöregnade ju? eller ?

  • jester

    Medlem
    25 november, 2006 vid 21:30

    Lite regn har väl aldrig skadat?

    Bortsett från regnet var det faktiskt en riktigt trivsam dag. Fick till ett par riktigt huggliga repor. Lite byigt, och ganska choppigt bitvis, men kul som f-n o köra lite

  • tobhed

    Medlem
    26 november, 2006 vid 17:30

    Vad sysslade Tom med? Det ligger alltså ett Stealth och skvalpar ute i TT någonstans?

    http://www.gps-speedsurfing.com/gps.asp?mnu=user&val=12966&uid=541

  • jester

    Medlem
    26 november, 2006 vid 17:43

    Japp. TB offrade sitt 6.0 till vindgudarna. Tyvärr var jag helt slut i kroppen då, och orkade inte ta tillvara på dom 30 minuter han köpte så dyrt… 🙂

    Trist för TB, missade bästa vinden, var tvungen att dumpa riggen (smart gjort, för övrigt). Han fick en lång promenad hem igår. Lite smått ironiskt sa han till mig innan att han inte skulle köra mer på den djupa sidan, men följde inte sitt eget råd. Vilket inte jag gjorde heller, utan jag var oxå där ute i mina försök till att plocka tillbaka förlorad höjd. Fick simma där ett bra tag (kändes som 10 minuter, men visade sig vara 3 minuter :)). Sen var det bara o åka hem, helt slutkörd i kroppen…

    Som tur var klarade sig TB med en enbart en fin uppsättning blåmärken!

  • the_novice

    Medlem
    26 november, 2006 vid 17:48

    Märkligt, det såg jag aldrig…
    Såg däremot en kitare som fick problem och fick göra en walk of shame. Det brukar ju inte vara så svårt att komma tillbaka till stranden om det inte är ren ostlig vind, då kan man ju hamna på fel sida om viken och därifrån är det en väldigt lång promenad…

  • the_novice

    Medlem
    26 november, 2006 vid 17:50
    Jester wrote:
    Japp. TB offrade sitt 6.0 till vindgudarna. Tyvärr var jag helt slut i kroppen då, och orkade inte ta tillvara på dom 30 minuter han köpte så dyrt… 🙂

    Trist för TB, missade bästa vinden, var tvungen att dumpa riggen (smart gjort, för övrigt). Han fick en lång promenad hem igår. Lite smått ironiskt sa han till mig innan att han inte skulle köra mer på den djupa sidan, men följde inte sitt eget råd. Vilket inte jag gjorde heller, utan jag var oxå där ute i mina försök till att plocka tillbaka förlorad höjd. Fick simma där ett bra tag (kändes som 10 minuter, men visade sig vara 3 minuter :)). Sen var det bara o åka hem, helt slutkörd i kroppen…

    Som tur var klarade sig TB med en enbart en fin uppsättning blåmärken!

    Vad hände, pajade grejorna?

  • marden

    Medlem
    26 november, 2006 vid 18:56

    måste va bra prut mån nu om man får hämta det på botten hur djup?

  • ola-h

    Medlem
    26 november, 2006 vid 19:07

    Vet inte vad som hände, men i vågseglingskretsar är första valet att rigga ned prylarna och lägga sig på dem och paddla. Lite värre med fullcamsegel, förståss (fast inte värre än att rigga ned ett segel med bruten mast mitt i 3-4 meters dumpande vågor – å andra sidan gissar jag att köldfaktorn spelade in här vilket inte direkt är ett problem på Maui).

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.