Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tuffa dagar på Maui

  • axelh

    Medlem
    12 december, 2010 vid 15:19

    Maui är dröm.

  • davids

    Medlem
    13 december, 2010 vid 10:04
    SWE22;641929 wrote:
    Är också på ön! Kanske ses när trades kickar in igen…

    Så här såg Hookipa ut i förrgår
    YouTube – Hookipa 10 dec 2010

    Lite gopro kite kanahaa:
    YouTube – Late kite session on Maui

    / Conny B

    Absolut! Var nere och körde Kitebeach idag.. knappt körbart med 12a, men det gick! Jag är alltid ute och kör så fort det blåser så vi lär ses på vattnet dude!

  • hengo

    Medlem
    13 december, 2010 vid 18:30

    Gött!!!
    Vilka flög du med Davids? Har ingen aning om var ja ska leta biljetter…
    Ska dit slutet av januari stannar en månad

  • davids

    Medlem
    14 december, 2010 vid 05:18
    hengo;642031 wrote:
    Gött!!!
    Vilka flög du med Davids? Har ingen aning om var ja ska leta biljetter…
    Ska dit slutet av januari stannar en månad

    Ahh fan vad soft! Mer svenska kitesurfare är alltid välkomna!:) Jag flög American Airlines, med BA första sträckan Köpenhamn-London.. EPIC!! Hade en boardbag med två kites, sele och allt sånt samt bräda plus kläder i samma väska. Allt vägde 28 kg och det kostade 270 DKK för hela sträckan att ta med! Fixed rate upp till 32 kg. SICK! Kolla på http://www.kilroy.se, där bokade jag, de var billigast. 7700 kr t/r.

    Vet du vart du skall bo och så eller?

  • ballerina

    Medlem
    16 december, 2010 vid 09:03

    Shiit va gött du har det. Jag toklängtar tillbaka till Maui. Möter du en galen Greg som kör för North där så hälsa från mig. Han är så jävla rolig

  • hengo

    Medlem
    18 december, 2010 vid 18:00

    de va billigt de!

    Hittar inga resor till Kuhului (måste flyga dit) med Kilroy. Biligaste resorna ja hittar är med Delta Airlines. och med Canadian Airlines. Någon som har erfarenhet av dessa bolagen??

    Har ingen aning om boende, men ja tror de är nån som hyrt hus, vi blir rätt många

  • davids

    Medlem
    18 december, 2010 vid 19:01

    Huh? Inga resor till Kahului på Kilroytravels? Vart flyger du ifrån? Finns fortfarande resor för 7800 från Köpenhamn iaf..

    Så det kommer massa svenskar hit i februari? Soft:)

  • davids

    Medlem
    18 december, 2010 vid 19:01

    Huh? Inga resor till Kahului på Kilroytravels? Vart flyger du ifrån? Finns fortfarande resor för 7800 från Köpenhamn iaf..

    Så det kommer massa svenskar hit i februari? Soft:)

  • hengo

    Medlem
    19 december, 2010 vid 02:57

    What, var hittar du de? Hmm skumt, får ringa kilroy på måndag! Testat fylla i både köpenhamn och stokckholm som avresort men den hittar inge!

    Ja vet inte kansek kommer fler svenskar. Blir en jädra massa LF lurvar iallafall 🙂

  • davids

    Medlem
    19 december, 2010 vid 04:00

    Hmmm bara entra Köpenhamn som departure och Kahului som arrival.. och sen datum.. inte direkt rocket science;) Gött då blir det mycket plåtat med LF bummar

  • hengo

    Medlem
    20 december, 2010 vid 22:13

    Då va de bokat! flyuger från arlanda med Air Canada och sedan hem med Continental.
    19 januari till 20 februari! Maui ser NICE ut, synd bara där inte finns några kickers eller sliders 😉

  • davids

    Medlem
    21 december, 2010 vid 04:54

    Nä fan det är dåligt med wakestyle här.. Nästan alla kör vågor och grunt plattvatten spots finns det inga.. Pro Poolen på Kitebeach är relativt platt, men också byigt som faaan i tradewinds.. Hör av dig när du är på ön så kan vi dra ut och kita/surfa. 808-250-5532 är mitt nummer.. Mele Kalikimaka!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tuffa dagar på Maui

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.