Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing två frågor.

  • två frågor.

    Publicerad av roggan på 11 augusti, 2012 vid 20:22

    Ni har alla sett addikt f one2. Men hur gör dom när dom filmar 12,00min in i filmen? Så sjukt grymt när kameran går runt kiten.

    Fråga 2. Är det någon som fattar hur aloha power här på forumet funkar?

    pjoter svarade 11 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • danielsjoberg

    Medlem
    12 augusti, 2012 vid 09:53

    När kameran går över kiten och tillbaks i vattnet, det är datoranimerat.

    Kan inte svara på hur Aloha Power funkar 🙂

  • roggan

    Medlem
    12 augusti, 2012 vid 14:06

    Vilket fusk. Nu är det inte lika ballt längre.

  • windyboy

    Medlem
    13 augusti, 2012 vid 18:04

    Beträffande Addikt f one2 orkade jag se 30 sekunder av åkningen innan jag stängde av skiten. Det är bedrövligt att det finns sån skit på marknaden och att folk tittar på skiten. Det heter väl ändå kiteboarding och inte kiteflying? Typiskt fransoser att helt förstöra brädsporter till nån jäkla dousch grej. Alltid kul att hetsa lite på steffo. jag bemödar mig inte ens att länka till filmen.

  • roggan

    Medlem
    13 augusti, 2012 vid 20:06
    Windyboy;695332 wrote:
    Beträffande Addikt f one2 orkade jag se 30 sekunder av åkningen innan jag stängde av skiten. Det är bedrövligt att det finns sån skit på marknaden och att folk tittar på skiten. Det heter väl ändå kiteboarding och inte kiteflying? Typiskt fransoser att helt förstöra brädsporter till nån jäkla dousch grej. Alltid kul att hetsa lite på steffo. jag bemödar mig inte ens att länka till filmen.

    Jag tycker den är grym.
    Men länka gärna till någon du tycker är bättre,

  • pjoter

    Medlem
    14 augusti, 2012 vid 09:52

    windy..

    Du har fel! 🙂
    Filmen är grym och kitesen är grymma och att ha motsatt åsikt är bara ett tecken på att man egentligen föredrar knyppling.

    Förutom det har du också fel på vad det heter. Det vi sysslar med är kiteSURFING och inte kiteboarding eller kiteflying. och när det gäller surfbiten är Mitus delar i filmen rätt feta.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing två frågor.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.