Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Två månaders väntan är över!
-
Två månaders väntan är över!
Publicerad av claes6 på 21 november, 2011 vid 21:17Idag damp den ner i brevlådan, äntligen! Minds Wide Open, och den var värd varenda sekunds väntan. Satan, vilken rulle! Vilket foto! Vilka åk! H-e, den är galet bra!
Och i helgen ska det dessutom blåsa – för en gångs skull sammanfaller det med en planerad trip till Halmstad. Livet är gôtt :laugh:
m3lk3r svarade 13 år, 3 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
moppepojken;675836 wrote:var köpte du den och för hur mycket? =)
Jag förbeställde den på mindswideopenmovie.com efter att ha sett trailern. €24.90 tror jag att erbjudandet var då. Väl värd varenda cent 😉
-
jonteasu;675841 wrote:Så jävla grymt när Kauli kör Alibaba!
Ja, magiskt!Fick f-n gåshud 😉
-
Har köpt filmen hos Surfers, grym film.
Claes 6, hade de lånat din buss:wink:
-
Kaulis session från Kap Verde en halvtimme in i filmen är ju bland det sjukaste som filmats!
…och surfats…
/Måns -
Musiken?
Antagligen är det framför snoken ngn stans i dvd:n. Men hur får jag kolla på vilka låtar och grupper som lirar rullen igenom. Har sökt på internet men det funkar inte (åldern antagligen :laugh:).
Ngn som kan gem ig länk etc.Mac
-
Orkar snart inte hålla räkningen på hur många gånger jag kollat Minds Wide Open… men, idag var första gången jag lät dvd:n rulla vidare efter eftertexterna, BINGO vilken crash section!:laugh:
/Måns
Logga in för att svara.