Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Två nybörjare söker instruktör i Helsingborg omr.

Taggad: 

  • Två nybörjare söker instruktör i Helsingborg omr.

    Publicerad av alexandra99 på 9 juni, 2013 vid 11:53

    Jag vill lära mig Kitefurfa tillsammans med min 16-åriga son. Har svårt att veta vad som är bra eller dåligt på nätet av kursutbuden. Så jag söker en instruktör här istället som vill lära oss. Vi finns i Helsingborg från den 18:e juni. Nybörjarkurs och fortsättningskurs. Jag har en egen kite så vi behöver bara en till.

    Maila mig med kostnadsförslag.

    zeke svarade 10 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • mjersen

    Medlem
    10 juni, 2013 vid 07:26

    kite.se!

  • ursuspolaris

    Medlem
    11 juni, 2013 vid 10:00

    Kan bara 1+a Kite. se gick själv min kurs där och var grymt nöjd… Sedan ska väl sägas att jag inte har träffat någon som varit missnöjd med Kitelife heller,men jag tror inte att de kör i Helsingborg…

  • r1k

    Medlem
    12 juni, 2013 vid 09:31

    Här kommer du bara få utlovat guld och gröna skogar av alla. :]

  • lejonsson

    Medlem
    13 juni, 2013 vid 11:46

    Peter Hanmark Uppåt-Framåt 073-9956080. Seriös med bra utrustning

  • davids

    Medlem
    14 juni, 2013 vid 17:38

    Snacka med grabbarna på Alpingaraget i Helsingborg, på hamntorget.. Osäker på vilka de jobbar med iofs. Annars är Kite.se gjutet, så vitt jag vet!:) Ses på vattnet

  • kneepad

    Medlem
    14 juni, 2013 vid 19:21

    Drar till Helsingborg imorrn kväll. På söndag träffar jag Pjoter (Peter Vikmo) från kiteskola.se för “fortsättningskurs”. Det blir tydligen 30 min till spotten på söndag.
    Tänkte liksom efter 8 års harvande att man skulle få till lite nya moves i den här sporten….. :tongue:
    Har man möjlighet och tålamod att kolla runt så kanske man kan hitta en person som du verkligen “klickar med”.
    Annars är det nog svårt att tro att du INTE blir nöjd med de engagerade och kunniga pers som redan finns föreslagna/tillgängliga runt H-borg.
    Grattis att du hittat in i sporten!:laugh:

  • zeke

    Medlem
    17 juni, 2013 vid 12:19

    @lejonsson 711625 wrote:

    Peter Hanmark Uppåt-Framåt 073-9956080. Seriös med bra utrustning

    Det som gäller!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Två nybörjare söker instruktör i Helsingborg omr.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.