• Tylesand?

    Publicerad av flirrrt på 1 juni, 2006 vid 16:46

    Hur ser det ut att kitea i tylesand? Verkar som om na ska dit på lörag, antar att alla badgästerna inte attackerat stranden ännu? Är kiting där tillåtet över huvudtget?

    /Johan

    davids svarade 17 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • davids

    Medlem
    1 juni, 2006 vid 18:23

    Vad jag vet är det tillåtet. Jag kommer också kita i Halmstad lördag om vinden (och bakfyllan) tillåter. Kanske blir Tylösand eller dogge, eller la mynning

  • eylon

    Medlem
    8 juni, 2006 vid 16:29

    Funkar ju att kite på ändarna av stranden, det är ananrs sjukt mycket människor på stranden:P
    Vet att jag höll till längst till vänster av stranden(den är ju ganska lång så man får åka ner på ngt annat ställe där:P) men det funkade bra. Inte lika mycket folk. Sen fick man kite där också

  • niklas82

    Medlem
    8 juni, 2006 vid 17:58
    Davids wrote:
    Vad jag vet är det tillåtet. Jag kommer också kita i Halmstad lördag om vinden (och bakfyllan) tillåter. Kanske blir Tylösand eller dogge, eller la mynning

    aaahh du snackar mycket om bakfylla, men du är fan aldrig ute i stan, sitter du med redlöse ragnar på torget eller var fan är du ?

  • davids

    Medlem
    8 juni, 2006 vid 18:18
    Niklas82 wrote:
    Davids wrote:
    Vad jag vet är det tillåtet. Jag kommer också kita i Halmstad lördag om vinden (och bakfyllan) tillåter. Kanske blir Tylösand eller dogge, eller la mynning

    aaahh du snackar mycket om bakfylla, men du är fan aldrig ute i stan, sitter du med redlöse ragnar på torget eller var fan är du ?

    huh?? Jag var ju på Cafét och Bond hela natten och sedan efterfest i nåt hus till 7 på morra. VAR VAR DU!! Bor ju inte i Halmstad längre så är inte ute där nånting, bara den fredagen

  • niklas82

    Medlem
    8 juni, 2006 vid 19:07

    Fan va fint, vet inte var jag var, men roligt hade jag, det sa dom till mig.

    om du hör nått som överröstar bond så är det jag, för jag bor snart ovanpå.

    välkommen in närsomhaver

  • davids

    Medlem
    8 juni, 2006 vid 19:12

    ohhhh…. a lá carte

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.