Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ugglarp i söndags??

  • memark

    Medlem
    30 oktober, 2007 vid 18:42

    Det var inte jag. Men jag brukar fira midsommar där! Du känner inte familjen Sundfeldt eller Norén?

    Är det bra att surfa kanske man ska ta med grejerna nästa år.

  • spike

    Medlem
    31 oktober, 2007 vid 05:57

    Pennywise, vem är du? Värnamo är mycket litet i vindsurfingkretsar…4 aktiva vad jag vet. Antar att du inte bor där nu, eller? Vi vindsurfar mest i Ringenäs/vilshärad, så vi borde känna igen dig om du seglar samma spots.

    Daniel Bokinge
    Värnamo

  • pennywise

    Medlem
    31 oktober, 2007 vid 07:47

    @memark 425543 wrote:

    Det var inte jag. Men jag brukar fira midsommar där! Du känner inte familjen Sundfeldt eller Norén?

    Är det bra att surfa kanske man ska ta med grejerna nästa år.

    nix, det är inga namn jag känner igen och nej på andra frågan också, det är inget vidare bra surf där, det va därför jag blev förvånad att det kom dit fler…men det är ju inget som hindrar att man tar med grejorna så man kommer ut på vattnet =)

  • pennywise

    Medlem
    31 oktober, 2007 vid 07:53

    @Spike 425635 wrote:

    Pennywise, vem är du? Värnamo är mycket litet i vindsurfingkretsar…4 aktiva vad jag vet. Antar att du inte bor där nu, eller? Vi vindsurfar mest i Ringenäs/vilshärad, så vi borde känna igen dig om du seglar samma spots.

    Daniel Bokinge
    Värnamo

    hallå! David Claesson heter jag och kommer från Bor, men som du säger så bor jag inte där längre, pluggar i gbg…brukar segla, haverdal, vilshärad, långasand och några secret spots… har sett några surfbussar i Vmo, en grön folka och sedan en större vit buss med skåp längst bak…själv har jag glidit igenom Vmo med min nån gång, vit folka med tonade rutor och billabong i framrutan, kanske har sett den?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ugglarp i söndags??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.