Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › www.s-66.com
-
www.s-66.com
Publicerad av S-66 på 9 januari, 2006 vid 12:04Jag har nu anlänt till Sydafrika för ännu en säsongs träning, det har blåst 4,0- 4,7 varje dag så vi e nöjda!!
Kolla senaste nytt på http://www.s-66.comHa de fint där hemma/ Andy
bonasurf svarade 18 år, 8 månader sedan 10 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
Bra skit Andy.
Var inne för några dagar sen och kikade men såg bara en bild på Tarzan! Verkar som ni har det grymt bra hela gänget. Snackade med Gurra igår och han var inte det minsta besviken. Ser fram mot kommande uppdateringar.
/ Filip
-
philippos wrote:Bra skit Andy.
Var inne för några dagar sen och kikade men såg bara en bild på Tarzan! Verkar som ni har det grymt bra hela gänget. Snackade med Gurra igår och han var inte det minsta besviken. Ser fram mot kommande uppdateringar.
/ Filip
Uppdaterad me lite av varje -
fett strongt att ni fortsatte surfa i yzerfontain den dagen
-
Hade jag varit i SA nu hade jag faaaaaaaan gjort det också!! Ta vara på varje jävla vindpust som kommer!! Har inte varit ute på en månad nu! Funderar på att ta livet av mig…
-
Oregistrerade
Gäst8 februari, 2006 vid 10:42-Ge järnet pro!
Grattulera Chris till Grubbyn från mig. (Har inte kunnat ta kontakt eftersom vi slarvade bort hans tfn nr när Masse bytte tfn.)
Matsi får höra av sig om han vill ha skjuts från flyget./Ola
-
Oregistrerade
Gäst11 februari, 2006 vid 08:44det tycker jag du ska gora naish.
-
Oregistrerade
Gäst11 februari, 2006 vid 08:45det tycker jag du ska gora naish.
/styret -
nu har brorsan kommit ner och nu e de lite bättre kvalisort på bilderna…fi fasen va de tog tid o uppdatera idag. Ha de gott boys, mvh Olanderssons
-
philippos wrote:Kul å se henkemannen ladda hårt. Keep on rockin!
Instämmer! Det ser bra ut. Jag vill tillbaka nuuuuuuu. Snön knäcker mig : ( Fan vad Sverige är värdelöst på vintern. Tur att man har massa surffilm att redigera. Då drömmer man sig bort ett tag.
Jag har bra film på dig Andy. Du ska få se inom snar framtid. Har du en mailadress förresten?
-
Kan du inte redigera filmen på andy och lägga upp den här istället? Hade varit roligt med action nu när man FAN inte får surfa själv!
Logga in för att svara.