Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Upprop: DMI funkar inte på iPhone/iPad

  • Upprop: DMI funkar inte på iPhone/iPad

    Publicerad av sinker på 20 augusti, 2010 vid 18:21

    Sen den senaste uppdateringen i somras av DMI farvandsudsigter så tycker jag att den tyvärr blivit oanvändbar om man använder iPhone eller iPad. Anledningen är att om man försöker klicka fram prognosen mer än 2 steg så hänger sig hela sidan.

    Alternativet är att använda DMIs mobilversion men den visar tyvärr inte vädrets utveckling timme för timme så det är inte ett bra alternativ för oss beroende.

    Då jag tycker att DMI är en av de bästa källorna till korrekta väderprognoser för oss västliga svenskar så kallar jag till ett upprop som förhoppningsvis kan leda till att DMI korrigerar sin websida så att den går att använda även när man är “i fält”.

    Gör din röst hörd!
    /sinker

    doc svarade 13 år, 8 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • callep

    Medlem
    20 augusti, 2010 vid 18:35

    Funkar inte. Kolla här [ame=”http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=76284″]DMI- farvandutsigter – http://www.Surfzone.se[/ame%5D

  • mawione

    Medlem
    20 augusti, 2010 vid 18:58

    Har samma problem. Vi får lömna in en buggrapport.

  • sinker

    Medlem
    20 augusti, 2010 vid 19:53
    callep;626913 wrote:

    thnx
    /sinker

  • doc

    Medlem
    21 augusti, 2010 vid 05:26

    Bättre förr! Hoppas dom nedgraderar 🙂

  • janne_b

    Medlem
    21 augusti, 2010 vid 12:31

    Funkar skitbra med Opera Mini i min lur. Iphone suger…

  • zeke

    Medlem
    27 augusti, 2010 vid 14:15

    Fungerar med Iphone 4! Vilket det inte gjorde med 3Gs
    //Jens

  • doc

    Medlem
    27 augusti, 2010 vid 21:12

    Men det gör inte sidan bättre. Klart smidigare som det var förut, att man kunde klicka på det klockslag man var intresserad av. Att behöva stega sig genom all grafik suger.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Upprop: DMI funkar inte på iPhone/iPad

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.