Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ursäkta men fy fan!!!!!!!!

  • jonatan

    Medlem
    11 augusti, 2006 vid 07:51
    Lars_K wrote:
    Nu får man på sin höjd S-SV, tokonshore och regnigt/byigt i Lejet. Lågtrycken verkar ta en sydligare bana nuförtiden, eller nåt.
    Det var bättre förr…! 😛
    Borde det inte vara en nordligare bana om det är mer sydlig vind?
  • imported_macts

    Medlem
    11 augusti, 2006 vid 07:52
    Stang wrote:
    Oregistrerad wrote:
    HAr surfat i 20 år snart!! Denna säsongen på västkusten är ta mig fan den sämsta för vågsegling någonsin!! Har haft typ 2 dagar som vart riktigt bra!! Bara hoppas på vind från rätt håll men det ser mörkt ut!!!

    Har oxå seglat sen -85 någon gång och personligen så har jag nog haft en av de bättre säsongerna någonsin!!
    Har varit ute mer än jag borde med formulan, vilket resulterat i totalt sönder seglade händer och fötter :laugh:

    Fan jag var till och med tvungen och hålla mig på land i tre dagar bara för att de värsta såren skulle läka!

    Är du hemma i Gävle nu Johan? Vi måste ut och rejsa lite….

  • lars_k

    Medlem
    11 augusti, 2006 vid 08:05
    jonatan wrote:
    Lars_K wrote:
    Nu får man på sin höjd S-SV, tokonshore och regnigt/byigt i Lejet. Lågtrycken verkar ta en sydligare bana nuförtiden, eller nåt.
    Det var bättre förr…! 😛
    Borde det inte vara en nordligare bana om det är mer sydlig vind?

    Kanske… Jag är ingen expert men jag har fått för mej att det blir fin NV när centrum passerat österut över Norge.
    Passerar lågtrycket mer söderut, rakt över DK, blir det fett med sydvind och regn innan och sen inget mer. Dessutom verkar lågtrycken/fronter komma lite från alla håll nuförtiden. Då blir det lite hur som helst…

  • jonatan

    Medlem
    11 augusti, 2006 vid 10:58

    Ja det stämmer nog.. Måste varit nyvaken när jag skrev mitt inlägg. 😉

  • stang

    Medlem
    11 augusti, 2006 vid 20:20
    MacTS wrote:
    Stang wrote:
    Oregistrerad wrote:
    HAr surfat i 20 år snart!! Denna säsongen på västkusten är ta mig fan den sämsta för vågsegling någonsin!! Har haft typ 2 dagar som vart riktigt bra!! Bara hoppas på vind från rätt håll men det ser mörkt ut!!!

    Har oxå seglat sen -85 någon gång och personligen så har jag nog haft en av de bättre säsongerna någonsin!!
    Har varit ute mer än jag borde med formulan, vilket resulterat i totalt sönder seglade händer och fötter :laugh:

    Fan jag var till och med tvungen och hålla mig på land i tre dagar bara för att de värsta såren skulle läka!

    Är du hemma i Gävle nu Johan? Vi måste ut och rejsa lite….

    Japp nu är jag hemma igen och vi måste ta oss i kragen och lyckas komma ut och bränna lite! Hur ser prognosen ut tro… ???

    Jag har föräldraledigt sammtidigt som Tina har semester resten av augusti så mig passar det mer eller mindre när som helst!

  • imported_macts

    Medlem
    12 augusti, 2006 vid 07:55
    Stang wrote:
    MacTS wrote:
    Stang wrote:
    Oregistrerad wrote:
    HAr surfat i 20 år snart!! Denna säsongen på västkusten är ta mig fan den sämsta för vågsegling någonsin!! Har haft typ 2 dagar som vart riktigt bra!! Bara hoppas på vind från rätt håll men det ser mörkt ut!!!

    Har oxå seglat sen -85 någon gång och personligen så har jag nog haft en av de bättre säsongerna någonsin!!
    Har varit ute mer än jag borde med formulan, vilket resulterat i totalt sönder seglade händer och fötter :laugh:

    Fan jag var till och med tvungen och hålla mig på land i tre dagar bara för att de värsta såren skulle läka!

    Är du hemma i Gävle nu Johan? Vi måste ut och rejsa lite….

    Japp nu är jag hemma igen och vi måste ta oss i kragen och lyckas komma ut och bränna lite! Hur ser prognosen ut tro… ???

    Jag har föräldraledigt sammtidigt som Tina har semester resten av augusti så mig passar det mer eller mindre när som helst!

    Se PM, onsdag ser tokbra ut. Spökmöte bokat. Det är bara att putsa upp slalomkittet!

  • Oregistrerad

    Gäst
    13 augusti, 2006 vid 06:25

    Håller med fetmycket, som kidsen säger. Kan inte någon offra en get till vindgudarna, för jag börjar bli JÄ***GT LESS PÅ DET HÄR!!!

    /Dixon oinloggad

  • stang

    Medlem
    13 augusti, 2006 vid 09:49
    MacTS wrote:
    Stang wrote:
    MacTS wrote:
    Stang wrote:
    Oregistrerad wrote:
    HAr surfat i 20 år snart!! Denna säsongen på västkusten är ta mig fan den sämsta för vågsegling någonsin!! Har haft typ 2 dagar som vart riktigt bra!! Bara hoppas på vind från rätt håll men det ser mörkt ut!!!

    Har oxå seglat sen -85 någon gång och personligen så har jag nog haft en av de bättre säsongerna någonsin!!
    Har varit ute mer än jag borde med formulan, vilket resulterat i totalt sönder seglade händer och fötter :laugh:

    Fan jag var till och med tvungen och hålla mig på land i tre dagar bara för att de värsta såren skulle läka!

    Är du hemma i Gävle nu Johan? Vi måste ut och rejsa lite….

    Japp nu är jag hemma igen och vi måste ta oss i kragen och lyckas komma ut och bränna lite! Hur ser prognosen ut tro… ???

    Jag har föräldraledigt sammtidigt som Tina har semester resten av augusti så mig passar det mer eller mindre när som helst!

    Se PM, onsdag ser tokbra ut. Spökmöte bokat. Det är bara att putsa upp slalomkittet!

    Onsdag är bokat!!!
    Bara att hoppas att prognosen håller!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ursäkta men fy fan!!!!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.