Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ut & resa igen!!!-re på svaret

  • Ut & resa igen!!!-re på svaret

    Publicerad av anonym-anvandare på 12 oktober, 1999 vid 10:55

    Tjenixen och tack för svaret. 40,000:- på 90 dar ah? Låter inte så pjåkigt, bättre än jag hade hoppats på faktiskt då jag själv räknade med en 1000:-/dag.
    Hur bodde du då egentligen om man får fråga, vandarhem, hyrstuga, hottel,tält…? Om det är så pass billigt som det verka vara att ev köpa surf prylar så kanske man borde överväga att ta med sig bräda och div tillbehör som t ex hängsele, mastfot mm och köpa resten på plats.
    Bodde du (ni) på samma ställe hela tiden? Själv så är jag sugen på att se bl a Geraldton och Margeret River, men då jag inte har något körkort så blir det väl till att ta tåget,(billigt?).

    Jag vill gärna ha reda på så mycket användbart som möjligt, så om du har några tips eller bara vill berätta lite om vistelsen i Aussi så är du hjärtligt välkommen att göra så.

    Freddan.

    anonym-anvandare svarade 24 år, 6 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ut & resa igen!!!-re på svaret

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.