Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Uthyrning Stockholm?

  • Uthyrning Stockholm?

    Publicerad av robin på 12 maj, 2008 vid 11:10

    Jag har en kollega som surfade lite förr om åren och som vill prova igen. Var kan man hyra i Stockholm? Vindsurfing.se kör väl i Rålis? Har för mig att TWC har något också, stämmer det? Hur är det med Kona?

    robin svarade 16 år sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • swe-496

    Medlem
    12 maj, 2008 vid 13:42

    Skidsport Bromma hyr ut brädor och segel också vad jag vet.

  • bicless

    Medlem
    12 maj, 2008 vid 15:12

    Vi hyr också ut. Maila info@surfspot.se hur länge du vill hyra och vilken nivå du vill ha på grejerna så skickar vi ett pris.

    Mvh

    Bicless

  • tsss

    Medlem
    12 maj, 2008 vid 17:53

    @Robin 464816 wrote:

    Jag har en kollega som surfade lite förr om åren och som vill prova igen. Var kan man hyra i Stockholm? Vindsurfing.se kör väl i Rålis? Har för mig att TWC har något också, stämmer det? Hur är det med Kona?

    hej

    Vi i TWC har ingen uthyrningsverksamhet. Däremot så har medlemmarna tillgång till klubbens 6-7 brädor och 6 riggar, utan kostnad. Man måste dock rigga själv samt rigga ned och packa ihop grejerna. Inriktningen är på nybörjargrejer och det första stadiet av windsurfing-inlärande. Förutom nybörjarbrädor så har vi några halvmoderna brädor som det går att plana med men inga stora riggar, 6,7 är största seglet. Info finns på hemsidan twc.nu – se Forum och trådarna under Information. (Vi har ingen Kona.)

  • mrpop

    Medlem
    12 maj, 2008 vid 20:12

    Kolla in Erstavikens Surfcenter. Dom har uthyrning.

    http://www.vindsurfingskola.se

  • robin

    Medlem
    13 maj, 2008 vid 06:44

    @MrPop 465004 wrote:

    Kolla in Erstavikens Surfcenter. Dom har uthyrning.

    http://www.vindsurfingskola.se

    Det var nog den jag tänkte på när jag skrev TWC. Tack för alla svar! Finns mer än jag trodde.

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Uthyrning Stockholm?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.