Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Utrustning..

• Utrustning..

Publicerad av fishcake på 13 januari, 2004 vid 18:17

Hade tankt att inforskaffa en kite utrustning, da jag anser att jag kan lagga min karriar som vindsurfare pa hyllan, efter att blivit totalbiten av kiteing. Befinner mig nere pa den spanska solkusten (Malaga) och undrar om nagon kanner till nagon bra/billig affar i sodra Spanien?

anonym-anvandare svarade 21 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    13 januari, 2004 vid 18:23

I Tarifa Finns allt och lite till….men dit är det ju några mil. Malaga är det lite sämre men det finns lite prylar i centret nära busstationen, tror det var på bottenvåningen. Bästa är nog att snacka med locals. Mvh

• anonym-anvandare

Medlem
    13 januari, 2004 vid 18:57

Tarifa är klart värt ett besök! men det är inte billigt där.//Mvh Bengt http://www.skid.nu

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA