Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Utvärdering

  • Utvärdering

    Publicerad av nordgren på 5 maj, 2005 vid 18:02

    Nu när nya säljesforumet funnits rätt länge, hur upplever ni det jämfört med det gamla? Det var ju rätt mycket “protester” osv i början men hur upplevs det nu?

    Ni som sålt grejer via nya säljessidan tycker ni det är någon skillnad? Fördel, nackdel?

    Det ser ju helt klart mer ordnat ut och så nu, men å andra sidan så är det inte lika levande som förut, förvånansvärt få som använder kommentarfunktionen.

    stang svarade 19 år sedan 5 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • Knatte

    Gäst
    5 maj, 2005 vid 18:08

    Tycker att köp/sälj-forumet känns lite trögare och inte alls lika mycket tjöt om prylarna smile.gif Jag var där mycket oftare förr och bara följde roliga trådar på köp/sälj

    Men det funkar bra att sälja prylarna där…
    Men det kan vara årstiden, men det kändes mer välbesökt förr. På plussidan är ju att det är bättre strukturerat nu för tiden smile.gif

  • stang

    Medlem
    5 maj, 2005 vid 18:31

    Samma här,
    jag saknar alla diskutioner som dök upp där förr!!

    Men det är deffenetivt ett snyggt sälj/köp “forum” å det funkar utmärkat att köpa prylar där smirk.gif

  • Knatte

    Gäst
    5 maj, 2005 vid 19:05

    Med andra ord, så fick du napp på en lämplig racerigg laugh.gif
    Skall du satsa på en slalombräda också?

  • nordgren

    Medlem
    5 maj, 2005 vid 19:06

    Jo det är ju det. Man får hoppas att inte nybörjare och så blir lurade att köpa för små/svåra prylar nu. Det var ju en del som blev påkommna förut med att säga att sin 100 litersbräda var perfekt nybörjarbräda och så.

    Själv brukar jag lägga in en kommentar om det står nybörjargrejor och det inte är det.

    Men som sagt så är det lite mer årdning där nu. Förut så glömde ju folk en massa information som nu tyck komma med iom “formuläret” man får fylla i.

  • stang

    Medlem
    5 maj, 2005 vid 20:05

    Visst fick jag det grin.gif

    Jag är sugen på en naish hybrid 110, tycker att den ser tok läcker ut!!

  • Knatte

    Gäst
    6 maj, 2005 vid 06:51

    Inte bara snygg, utan är nog snabb också smile.gif
    Den fick bra kritik i testet i boards förra sommaren..

  • getwet

    Medlem
    6 maj, 2005 vid 07:10

    Förr var det “enklare” att kika in på sälj och ta en runda för att se vad som fanns, även om man inte hade något köpbehov för tillfället. Jag själv kollade ganska ofta av ren nyfikenhet. Men numera tittar jag aldrig……köp och sälj forumet känns lite utanför på något sätt.

  • styret

    Medlem
    6 maj, 2005 vid 07:30

    håller med getwet där.

  • robin

    Medlem
    6 maj, 2005 vid 07:35

    Jag tycker att det funkar jättebra! Om man inte är ute efter något så är det inte lika roligt att titta, det håller jag med om. Om man däremot är ute efter något så funkar det mycket bra, det är tydligt vad som säljs.
    /Robin (som nyligen köpte smile.gif)

  • stang

    Medlem
    6 maj, 2005 vid 08:32

    I Juni vet vi för då skall jag enligt prognos få en levererad! grin.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Utvärdering

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.