-
Vacker bild
Gå in på ÖWC:s webbcam nu ikväll och kolla vilken vacker bild.
(visst havet är inte vackert när det är stilla men kolla ändå)
Visst är det upplagt för rommantik. Var är du Hanna!
🙂
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vacker bild
Gå in på ÖWC:s webbcam nu ikväll och kolla vilken vacker bild.
(visst havet är inte vackert när det är stilla men kolla ändå)
Visst är det upplagt för rommantik. Var är du Hanna!
🙂
Tjena,
Jag var faktiskt efter en lyckad 25-års-fest i natt nere vid stranden vid Näsby Park och beundrade den vackra månen som var jättefull (inte jag), och vacker (när jag är fuller då är jag vacker…). Mäktigt att stå på en sandstrand med sån underbar utsikt i en myllrande storstad. Förde tankarna tillbaka till 12 år sen då jag lärde mig vindsurf på Maho Bay, St. John, US Virgin Islands. Tänk vilken tur att jag gjorde det.
Romantiskt var det, och vackert, och Live, inte via webcam.
Godnatt!
Hanna
Nähenej, hittar ingen bild…. Inte kan det väl bero på klockslaget!!
Nåja, jag kan väl hjälpa dig en smula.
Nog är det fint alltid:

Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.