Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad ær det hær før en førhistorisk grej?

  • tobhed

    Medlem
    16 maj, 2006 vid 10:59

    Cool, var poppis någongång på 80-talet. Tror faktiskt att det är en NP-sele…

  • joth

    Medlem
    16 maj, 2006 vid 11:01

    Hade nått liknande fast min var en Compass sele också fån 80-talet. Härlig färg måste jag säga.

  • mangans

    Medlem
    16 maj, 2006 vid 13:43

    Har en likadan fast lite andra färger liggandes hemma! Trot eller ej men den är faktiskt ganska skön… Plus att det är flytväst… En toppen sele med andra ord! Skulle nog kunna tänka mig att kränga min för en tusing… Om någon är intresserad då förstås!

  • ola-h

    Medlem
    16 maj, 2006 vid 14:03

    Den där var man ju sugen på. Efter mycket sparande blev det en midjeselesvariant av samma typ istället. Denna kompletterade senare med nymodigheten sittsele (en tillsats till midjeselen, alltså). Notera den gummibandsuppgända kroken som kan glida i sidled.

    Jag må vara en fanatisk prylgalning, men på hängselsfronten är jag tämligen konserativ. Min första var en kort bröstsele från tidigt 80-tal, sedan kom nämnda NP-sele som efterträddas av en Gaastra midjesele anno 88. Denna körde jag fram till 2001 då jag investerade i en “ny”, men för att inte shocka allt för mycket valde jag en lätt slutseglad och supermjuk gammal hyrsele från Hitech Maui (DaKine). Den har jag fortfarande. Det blir väl fyra selar på sisådär 24 år.

  • irieman

    Medlem
    17 maj, 2006 vid 08:53
    hellgren wrote:
    Hittade den bara på blocket. Någon som har provat en sån hær? Tyckte den såg hel kul ut.
    http://www.blocket.se/vi/8071326.htm?ca=15_s

    (ska alltså inte køpa den, såg bara skoj ut)

    /Hellgren

    __________________
    Soon I shall return..

    Aha, jag har en så’n hemma liggandes nå’nstans, har fått den men har aldrig använt tyvärr.

    Irie Man

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad ær det hær før en førhistorisk grej?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.