Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad betyder vindsuring för dig?

• anonym-anvandare

Medlem
    14 december, 2002 vid 22:37

Jag fullkomligt älskar vindsurfing och tänker på det varje dag. Bara för att det är vinter ska man inte hänga läpp. Vindsurfing som vindsurfing, vatten som vatten (oavsett aggregationstillstånd, fast som flytande). Byggde min egen issurfare för några dagar sen och var ute på isen nyss, fy fan vad kul. Fett mycket roligare än vanlig vindsurfing på ett sätt, det var så jävla lätt att sätta svåra trick. Gjorde duck-jibes direkt (vissa garvar väl nu när jag sa svåra men vafan alla är vi amatörer i början).

Till er alla som snackar om svår abstinens, gör något vettigt med er energi och tid (som ni annars ödslar på konfen) och bygg en issurfare. Bättra på trickens, ha kul, öva inför våren.

• anonym-anvandare

Medlem
    15 december, 2002 vid 01:11

Tror du att du är tuff bara för att det finns is där du bor va?! Kom inte här och tro att du är nåt, du är inte bättre än nån annan! osv…

(öhh jag vill också ha is 🙁

• anders_hoffman

Medlem
    15 december, 2002 vid 15:10

Ja man får ju faktist välja lite! Bor man vid havet får man bra windsurfing. men tyvärr ingen issurfing. Bor man vid en sjö får man bra issurfing men sämre ws.

/Anders

• anonym-anvandare

Medlem
    16 december, 2002 vid 06:20

Det går issurfa i Kalmarsund nu så då borde det väl gå surfa på många fler ställen. Testade isbrädan för första gången igår. Askul!

• anonym-anvandare

Medlem
    16 december, 2002 vid 08:26

surfingen är nog det bästa för mig, där har jag
    mina bästa kompisar, de sämsta har jag haft i studier
    och festande, även bra bland kristna, men absolut
    roligast med windsurfarna roligt att samlas kring
    en underbar sport.

• waterboy

Medlem
    16 december, 2002 vid 17:34

Hej
    Får jag fråga hur du byggda din egen isbräda?
    har kollat på den där killens ritning med förlängare och grejor men skulla vara skitdyr att göra, inget man gör själv precis.
    har du ett enklare sätt?
    tacksam för svar, isen har lagt sig på sjöar i sthlm, det börjar bli bråttom.
    alla förslag välkomnas, maila gärna till
    alberton@gy.varmdo.se
    /abbe

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad betyder vindsuring för dig?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.