Vad gör ni när det inte blåser?

Detta ämne har 33 svar, 24 deltagare, och uppdaterades senast för 16 år, 7 månader sedan av Oregistrerad.

• Författare
     wiseguy
    Medlem

Det har ju inte vart så mycket vind i sommar som ni alla vet :). vad gör i istället för nått? dricker öl?, spelar golf?. Jag har iaf börjat med mtb, nått som jag kan rekomendera. Helt vindoberoende och lika prylnördigt för alla som inte gillar sporter utan massa saker man kan sukta efter. Bara att ta hojjen och kasta sig ut för branterna 🙂 Ett hett tips! Finns några fler mtb:are här inne månne`? (plus i kanten är att man har ett väldigt aktivt forum att hänga på 🙂 )

Lars_K
    Medlem

Jag kör också MTB…har dock blivit ganska slö senaste åren… Men när jag väl drar ut är det alltid kul. Bra träning för hela kroppen dessutom. 🙂

wiseguy
    Medlem

Vad kör du för “stil”, (är inte så säker på vad som är vad ännu).. själv har det mest blivit xc

Lars_K
    Medlem

Stil..? Bränner runt på stigar i skogen! 😀
    XC kanske det heter. Lätt hoj, bara framdämpat!

wiseguy
    Medlem

Hehe.. det är så mkt jag vet också, men för de insatta finns det massa grenar som DH, freeride, dirt, singlespeed.. jaja jag har inte så stor koll.. Kul är det iaf!

phu
    Medlem

Jag kör också mtb (xc) när det inte blåser. Den här sommaren har det blivit mkt mtb.. 😉

wiseguy
    Medlem

vart kör du nånstans?

phu
    Medlem

Mest på Fornstigen (Lovön) eller Järvafältet. I sommar har det blivit mkt på nya NICK-spåret i Ursvik också.

Jox
    Deltagare

Longboard 😉

Sponte
    Medlem

Jag kollar vindprognoser till förbannelse, håller på att bli en sjukdom. Dessutom kör jag MTB mest XC/Freeride förut mest Freeride/Downhill. Sålde DH till förmån för en Carve 122

Jonas Thell
    Deltagare

Jag har fått kronisk abstinens denna sommaren. Undrans om det är GPS:ens fel tro. Annars blir det Body pump på gymmet och leka vuxen och seriös husägare…

jopi
    Deltagare

Motocross, kan rekommenderas (om man har råd). Sedan blir det precis som förgående talare, en hel del hus pillande.

Ola H.
    Deltagare
    Lars_K wrote:
    Stil..? Bränner runt på stigar i skogen! 😀
    XC kanske det heter. Lätt hoj, bara framdämpat!

Men kör du över framfoten eller bakfoten?

Lars_K
    Medlem

Jag tror bestämt att du fått något helt om bakfoten!

jOHNjRAMBO
    Deltagare

ja dricker bärs o röker braj mästadels, slänger ett öga på prognoserna, tar en lina så jag orkar vara vaken till nästa uppdatering osv.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 34 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2023 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med användarnamn och lösenord

eller    

Forgot your details?

Create Account