Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad gör ni?

  • jesper_b

    Medlem
    16 december, 2008 vid 07:21

    Tja idag hade jag fin guppasegling med 77l och 5.0. Lätt, varmt och mycket side-OFF. Kalaskul. Igår surfade jag och igår SUPade jag. Imorrn ska jag nog göra alltihop…

    Förlåt att jag retas. Hoppas ni får vind och vågor därhemma också snart!

    /JB

  • stinger

    Medlem
    16 december, 2008 vid 07:39

    Jobbar
    Cyklar t o fr jobbet
    Kör roddmaskin o lite styrka på gymmet
    Drömmer om surf
    Funderar på surfprylar, försöker bl a motivera ett byte till RDM nu när jag inte tänker ha större segel än typ 6 kvadrat

    För övrigt är det familjeliv, hundar, hustru, tjatar på lillgrabben (14) att han ska gå in för skolan osv…

  • svennebanan

    Medlem
    16 december, 2008 vid 10:55

    @MJunken 521249 wrote:

    Kolla in http://www.crossfitnordic.se/ och http://www.crossfit.com/ är nog riktigt bra för att palla hårt surf.

    /Micke

    Verkar schysst. Jag kör roddmaskin, men börjar tröttna på att köra långt. 500 m, dips och situps som cirkelövning kan nog vara en bra kombination.

    Veteranhockey är extremt kul och jobbigt, men det krävs ju en hel del folk. Konfen får väl dra igång rinkbandylag lite här och var? Alltid WO om det blåser kan ju bli ett problem iofs;).

    Annars engagerar jag mig i den internationella kvinnokampen;).

  • surfen

    Medlem
    16 december, 2008 vid 11:00

    Är det bara jag som ligger lågt! För att ha all kraft sparad när man behöver det, man kan ju inte vara utschasad när vinden kommer. Träna nej det är inget för mig.

    surfen

  • dr-masse

    Medlem
    16 december, 2008 vid 16:16

    Jag käkar antibiotika, köper ny diskmaskin och säger upp lite folk.

    Bitter? Moi? Nejdå.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad gör ni?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.