Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vad hände på midsommar egentligen?

  • neven

    Medlem
    23 juni, 2008 vid 20:10
    gh0st;477098 wrote:
    En bild till som glömdes:

    Den e feeeet den bilden! Mäktiga moln…

  • _sofia_

    Medlem
    23 juni, 2008 vid 20:33

    johan har fått vingar ser de ut som, redbull reklam 😉

  • wibban

    Medlem
    23 juni, 2008 vid 21:59

    Riktigt fin bild…
    Själv missade jag kalaset där uppe.
    På torsdagen fick jag en nerv i kläm i ryggen och mina arbetskamrater fick nippran och kom hem till mig. Såg mig ligga på golvet och var oerhört ivriga på at ringa 112. Jag försökte lugna dem och berätta att det brukar ordna sig efter ett tag. En kvart senare så stod ambulansen utanför. 2 söta systrar kollade läget med mig men bestämde sig för att det var lugnt. De ringde och kollade med en doktor oxå men han hade ingen lust att komma han heller så de tryckte i mig en “lagom” mängd av något morfinliknade i mig… en halvtimma senare hade jag kunnat dansa som Habo Locals. Bra grejer det där *S*.

    Kul att se att ni hade det bra där uppe iaf och jag gissar att det kommer fler tillfällen snart.
    Häpp.

  • wakenils

    Medlem
    23 juni, 2008 vid 22:23

    nice pics!!

  • sourra

    Medlem
    23 juni, 2008 vid 22:32

    @gh0st 477098 wrote:

    En bild till som glömdes:

    Så jävla nice bild Nicke!. Full pott! Hur delar man ut såna “Hallåja” som alla snackar om?

  • wibban

    Medlem
    23 juni, 2008 vid 22:43

    Klicka på emblemetsymbolen som ligger under avataren för inlägget och så väljer du att hålla med eller inte hålla med så har du skickat ett Hallåja och det vill jag minnas att du har gjort tidigare 😉

  • johanw

    Medlem
    26 juni, 2008 vid 14:14

    @gh0st 477098 wrote:

    En bild till som glömdes:

    fan va najs den blev!! får ha lite bilder av dig sen nicke

  • sourra

    Medlem
    26 juni, 2008 vid 15:23

    Det är fan posterklass på den. Lina vill ha JohanW i taket ovanför sängen och jag kan väl tänka mig det också om bilden är skarp. Är den skarp även i fullsize?

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vad hände på midsommar egentligen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.