-
Vad har hänt??
Hörde just på aktuellt att något hade hänt (ngn skadad eller ngt) vid NM i apelviken men var för långt från tvn för att höra vad som verkligen hade hänt. Är det ngn som vet??
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vad har hänt??
Hörde just på aktuellt att något hade hänt (ngn skadad eller ngt) vid NM i apelviken men var för långt från tvn för att höra vad som verkligen hade hänt. Är det ngn som vet??
måste vart pga av de hårda förhållandena dem har där nere…
Det var inte båtföraren i nordiskt Gp i formula 2000 i stockholm som blivit skadad du hörde om?
Kan ha varit det, det jag hörde var orden skadad, nm, “för mycket vågor” så jag drog slutsatsen att det borde vara i Varberg. Som sagt hörde jag mycket vagt vad som sades på nyheterna.
Precis hemkommen från A-bay. Inte mycket vågor, och hyfsad (inte mer) vind under dagen. Inga skador vad jag hörde. Det enda jag såg var en kitare som sabbade draken på en stolpe på stranden.
I all hast
/Johan
En formula-killes segel pajade och en annan knäckte sin mast, i övrigt inga värre incidenter eller personskador vad jag har hört…
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vad har hänt??
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.