Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad har hänt med MEGMAX?

  • Vad har hänt med MEGMAX?

    Publicerad av sponte på 6 augusti, 2004 vid 23:15

    Hej

    Är butiken i gbg fortfarande i drift? Hemsidan verkar vara död sedan cirka 2 månader i alla fall.
    De kanske bara glömt betala webbhotell.
    Är det någon som vet nåt??
    /Sponte

    smurff svarade 19 år, 9 månader sedan 10 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • krullo

    Medlem
    6 augusti, 2004 vid 23:34

    De har konkat, vad jag förstått.

  • Knatte

    Gäst
    7 augusti, 2004 vid 06:34

    De har lagt ner verksamheten i nuvarande lokal.
    De pratade om att öppna nytt i höst i en attraktivare lokal. Men det var inte säkert att de skulle pyssal med windsurfing då confused.gif

  • graf

    Medlem
    7 augusti, 2004 vid 07:09

    lika bra att de klappar igen förgott. så kan man slippa iretera sig på 18åriga killar med byxorna i knävecken som inte vet vad en mastfot är för något, fy faan vilken oseriös butik. tacka vet jag brädbyggarna med Janne ekman i spettsen. dom kickade honom, sedan gick det åt helvete. se så kan det gå…

  • tdk

    Medlem
    7 augusti, 2004 vid 08:29

    Jupp, ingen större förlust om dom försvinner… grin.gif

  • flash

    Medlem
    7 augusti, 2004 vid 10:52

    Jepp, tacka vet jag gamle sköne Janne “Snackman” och hans sköna affärsstil, med schyssta prutmåner och ett smort munläder! Visst drog han en och annan rövarhistoria* men det kunda man ta! Han kunde sina grejer i.a.f. !
    Det fina är väl att man nu slipper åka dit (till MegMax) och bli besviken varje gång! wink.gif

    *Den bästa var när han skulle försöka övertyga mig om att “årets” (läs typ -98 eller något) utrustning var så bra att man lätt gjorde framåloopar på plattvattten i 5 sekundmeter med raceprylar!!! Yeeeh, right gosse….. smirk.gif

    Som sagt, en skööööön lirare som jag tror är saknad av många!
    Leve brädbyggarna!!!

  • manno

    Medlem
    7 augusti, 2004 vid 13:37

    Det var väl inge fel på megmax! Det är ju skitbra om man vet mer om prylarna än dom som säljer, aslätt att pruta då =)

  • highway

    Medlem
    7 augusti, 2004 vid 14:18

    Finns butiken kvar eller är den igen bommad?

    JAg köpte en splitboard där i våras men fick inte med stighudarna men dom lovade dom att fixa fram men detta kanske förklarar varför det gick så segt

  • Knatte

    Gäst
    7 augusti, 2004 vid 15:53

    Jag var där för 3 veckor sedan och då höll de på att packa ihop butiken. Det var engelsmän som plockade ner varorna i kartonger. Så det borde vara stängt nu cool.gif

  • rocklund

    Medlem
    8 augusti, 2004 vid 09:04

    men hur är det med butiken i malmö/limhamn då? har de också slagit igen?

  • clemens

    Medlem
    8 augusti, 2004 vid 09:22

    Var förbi butiken i malmö för nån vecka sedan, där stod det något om någon ny lokal…

  • smurff

    Medlem
    8 augusti, 2004 vid 16:27

    Annars har du ju Robbans i malmö/limhamn

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad har hänt med MEGMAX?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.