Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad har hänt med starboards hemsida?

  • Vad har hänt med starboards hemsida?

    Publicerad av Knatte på 21 augusti, 2006 vid 20:39

    Är det någon mer än jag som tycker att starboards hemsida, har blivit sämre efter 2007 sidan kom upp ? Den är ju hopplöst seg och och ofta blir det “sidan kan inte visas” Någon som vet varför det har blivit så ?? Det verkar också som tidigare års sidor är borta ?? :blush:

    ola-h svarade 17 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • fredrik-ygge

    Medlem
    22 augusti, 2006 vid 06:00
    Knatte wrote:
    Det verkar också som tidigare års sidor är borta

    Nej då. T.ex. http://2003.star-board.com/

  • dr-masse

    Medlem
    22 augusti, 2006 vid 06:48

    De verkar ha gjort ganska stora förändringar, och jag undrar om inte en ny innehållsmotor är på plats. Den, av någon anledning, verkar inte funka så bra just nu. Men de ordnar nog det. Rätt frustrerande lär det vara…

  • Knatte

    Gäst
    22 augusti, 2006 vid 07:20
    fredrik.ygge wrote:
    Knatte wrote:
    Det verkar också som tidigare års sidor är borta

    Nej då. T.ex. http://2003.star-board.com/

    Var hittade du den länken ?? Inte på den nya sidan väl ??:blush:

  • fredrik-ygge

    Medlem
    22 augusti, 2006 vid 07:24
    Knatte wrote:
    Var hittade du den länken ?? Inte på den nya sidan väl

    Nej, hade den cache:ad i browsern sedan jag kollat någon gammal köp & sälj.

  • tobhed

    Medlem
    22 augusti, 2006 vid 18:17

    Starboard har bytt server och den är helt klart inte dimensionerad för antalet besökare. Sedan lanseringen den 15:e har de dock bytt ökat kapacitet ytterligare, men detta har endast fått marginell effekt.
    Det är tydligen ruskigt många besökare på sidan och jag vet inte om de kommer att öka kapaciteten ytterligare eller om de kommer att vänta tills den värsta “stormen är över” (he-he så vitsigt…)

    Ygge har sedan helt rätt, det är bara att ta årtalet och sedan fylla i .star-board.com efter.

  • ola-h

    Medlem
    22 augusti, 2006 vid 19:31

    Tobhed är rätt ute, Masse med. Det är mycket som bytts ut och det är inte helt klart varför det segar som det gör. En del förespråkar en till ny server, men då blir det igen rätt mycket jobb med omflyttningar.

    Ni får hålla ut lite, det sägs att lösningar är på G. Jag är själv inte inblandad i själva webb-fixningen, tack och lov.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad har hänt med starboards hemsida?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.