Detta ämne har 6 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 16 år, 7 månader sedan av Ola H..
- FörfattareInlägg
- 21 augusti, 2006 kl. 20:39 #788954
Knatte
GästÄr det någon mer än jag som tycker att starboards hemsida, har blivit sämre efter 2007 sidan kom upp ? Den är ju hopplöst seg och och ofta blir det “sidan kan inte visas” Någon som vet varför det har blivit så ?? Det verkar också som tidigare års sidor är borta ?? :blush:
22 augusti, 2006 kl. 06:00 #1126395fredrik.ygge
MedlemKnatte wrote:Det verkar också som tidigare års sidor är bortaNej då. T.ex. http://2003.star-board.com/
22 augusti, 2006 kl. 06:48 #1126401dr Masse
DeltagareDe verkar ha gjort ganska stora förändringar, och jag undrar om inte en ny innehållsmotor är på plats. Den, av någon anledning, verkar inte funka så bra just nu. Men de ordnar nog det. Rätt frustrerande lär det vara…
22 augusti, 2006 kl. 07:20 #1126409Knatte
Gästfredrik.ygge wrote:Knatte wrote:Det verkar också som tidigare års sidor är bortaNej då. T.ex. http://2003.star-board.com/
Var hittade du den länken ?? Inte på den nya sidan väl ??:blush:
22 augusti, 2006 kl. 07:24 #1126412fredrik.ygge
MedlemKnatte wrote:Var hittade du den länken ?? Inte på den nya sidan välNej, hade den cache:ad i browsern sedan jag kollat någon gammal köp & sälj.
22 augusti, 2006 kl. 18:17 #1126532tobhed
DeltagareStarboard har bytt server och den är helt klart inte dimensionerad för antalet besökare. Sedan lanseringen den 15:e har de dock bytt ökat kapacitet ytterligare, men detta har endast fått marginell effekt.
Det är tydligen ruskigt många besökare på sidan och jag vet inte om de kommer att öka kapaciteten ytterligare eller om de kommer att vänta tills den värsta “stormen är över” (he-he så vitsigt…)Ygge har sedan helt rätt, det är bara att ta årtalet och sedan fylla i .star-board.com efter.
22 augusti, 2006 kl. 19:31 #1126544Ola H.
DeltagareTobhed är rätt ute, Masse med. Det är mycket som bytts ut och det är inte helt klart varför det segar som det gör. En del förespråkar en till ny server, men då blir det igen rätt mycket jobb med omflyttningar.
Ni får hålla ut lite, det sägs att lösningar är på G. Jag är själv inte inblandad i själva webb-fixningen, tack och lov.
- FörfattareInlägg
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.