Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad har ni för bisyssla? Dvs arbete, studier etc

  • h_lind

    Medlem
    4 december, 2005 vid 22:49

    Är officer inom armén, skall dock flytta till Helikopterflottiljen i Linköping=nära till Roxen! Kan oxo sticka ifrån om det skulle blåsa, soldaten får då vackert vänta cool.gif Hoppas nu bara att det blir en containerplats ledig hos Linsurf….Oscar ??

    //Henrik

  • peppem

    Medlem
    5 december, 2005 vid 06:54

    projektledare, utveckling av kolfiberdetaljer och tillverkningsmetoder för dessa.
    /P

  • anonym-anvandare

    Medlem
    5 december, 2005 vid 09:06

    Jobbar på en investmentbank i köpenhamn, bor i malmö och får en hel del tid över att pyssla med meningsfulla saker som surf, familjen, träning etc…

  • fluff

    Medlem
    5 december, 2005 vid 11:31

    Investmentbank i Köpenhamn? Finnas det – “paw rigtigkt”, eller är det vad banken använder i reklamen… grin.gif

  • pakke

    Medlem
    5 december, 2005 vid 13:28

    Startat eget företag (import från usa) men e helt nytt så sticker till margaita i vår… grin.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    5 december, 2005 vid 15:38

    Jo Fluff, det finns nog ett tiotal investmentbanker representerade i Köpenhamn..

  • farbror_j

    Medlem
    5 december, 2005 vid 15:54

    Lärare i anatomi, fysiologi, massage och träningslära på en Hagabergs folkhögskola i Södertälje.

    Mesta tiden används dock till familj (2 nykomlingar).

    //Jörgen

  • anonym-anvandare

    Medlem
    5 december, 2005 vid 18:50

    är 35år jobbar som pilot blue angels i usa och tyskland kobbar 3 dagar i veckan resten windsurfar med jason polakow, pete cabrina robby naish osv

  • surferboy_criss

    Medlem
    5 december, 2005 vid 22:56

    Okay jag ansluter mig till It-Släktet. Sitter i Varberg på LunarStorm som webbdesigner. Gött nära till appelBay

  • anonym-anvandare

    Medlem
    6 december, 2005 vid 13:16

    “Ujja, vilket liv- är det verkligen detta livet går ut på. Upp, en snabb kopp kaffe, borsta lilla tanden, klä på sig ngt hyfsat anständigt, rulla lilla bilen genom allén, parkera, jobba, jaga pengen, kasta i sig lunchen, jaga pengen, rulla lilla bilen till skola, dagis, laga maten, natta barnen, läsa två sidor i stora boken och godnatt- godmorgon, nya jobbadagen… usch, jag vill bara surfa och inte jaga stora pengen…”

  • brickan

    Medlem
    6 december, 2005 vid 14:10

    Svar till:


    “Ujja, vilket liv- är det verkligen detta livet går ut på. Upp, en snabb kopp kaffe, borsta lilla tanden, klä på sig ngt hyfsat anständigt, rulla lilla bilen genom allén, parkera, jobba, jaga pengen, kasta i sig lunchen, jaga pengen, rulla lilla bilen till skola, dagis, laga maten, natta barnen, läsa två sidor i stora boken och godnatt- godmorgon, nya jobbadagen… usch, jag vill bara surfa och inte jaga stora pengen…”

    [/ QUOTE ]

    Jag me orkar inte springa runt på kontoret längre och verka vicktig.
    Har inga ungar och skit så det är nog snart dax att göra något radikalt.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    7 december, 2005 vid 20:40

    fan, det verkar vara många som tycker så, dvs att vi springer runt och verka viktiga, man är väl för feg för att hoppa ur ekorrhjulet helt enkelt. GetWet regerar – RESPECT!

  • longear

    Medlem
    7 december, 2005 vid 21:18

    JObbar som vekstadsmekaniker i kungsbacka, kan i stort sett dra o segla när som… bara kunderna får sina prylar i tid så spelar det ingen roll när man jobbar…(natt/morgon/kväll) wink.gif Kanoon, bortsett lönen. crazy.gif

  • thomme

    Medlem
    8 december, 2005 vid 10:06

    Du är väl datanisse egentligen ?

    Själv är jag blivande Ortoped, f.d. datanisse, med hus och tre barn (grabbar).

  • anonym-anvandare

    Medlem
    8 december, 2005 vid 11:30

    Svar till:


    fan, det verkar vara många som tycker så, dvs att vi springer runt och verka viktiga, man är väl för feg för att hoppa ur ekorrhjulet helt enkelt. GetWet regerar – RESPECT!

    [/ QUOTE ]

    skulle jag ha det kapital getwet har jobbat ihop skulle jeg nog inte heller springa med i ekorrrhjulet men nu har det råkat sej så att kosingen behöver drivas in på nått sätt.

Sida 10 av 11

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad har ni för bisyssla? Dvs arbete, studier etc

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.