Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad har ni för bisyssla? Dvs arbete, studier etc

  • surfen

    Medlem
    8 december, 2005 vid 14:01

    Ja gissa om jag är! Nästa år i juli eller var det augusti så har jag strulat runt med datorer i 30år. Ååååå, vad trött jag blir…

  • s

    Medlem
    8 december, 2005 vid 15:32

    Ingen datanisse här inte!

    Examen som Miljövetare och Byggnadsingenjör med inriktning på ekologikst byggande (ja, Rambo, jag ÄR en miljögroda wink.gif). Typ 200poäng blev det totalt, har inte fullständig koll.

    Har drivit egen konsultfirma i fyra år som miljökonsult inom fastighetsutveckling (väldigt bra, mycket ledighet för surf!). Jobbar numera som anställd sedan tre år tillbaka som projektledare och med miljöledning på ett fastighetsutvecklingsföretag i Göteborg. Vi har hand om stadsutvecklingen av Norra Älvstranden, Södra Älvstranden, Gullbergsvass, Backaplan, Ringön mm. Totalt typ tre miljoner kvadratmeter lokaler och bostäder. Dessutom alla stadsrum och infrastruktur därimellan. Stort projekt som löper minst 20 år ytterligare. Typ till min pension, men jag lovar att jag inte kommer bli kvar här till dess!

    http://www.alvstranden.com/

    /Staffan

  • Knatte

    Gäst
    8 december, 2005 vid 17:00

    Kan du inte driva frågan om en bra brygga/iläggningsplats i vid Arendalsviken/snurrorna, så att vi lätt kommer ner i vattnet för våra tilltänkta speedförsök…. smile.gif laugh.gif

  • styret

    Medlem
    8 december, 2005 vid 17:11

    går och dräller på konsum en månad till sen blir det SA ett par månader sen får jag se vad som händer. vår butik ska bli franchise (eller hur det stavas) annars hade jag ahft fast jobb att komma hem till från afrika men nu skiter det sej nog, jag är inte ledsen över det. butiksjobb är grymt för surf, iallafall här på öland. i stort sett hela brisperioden i år hade jag färskavarupass. dvs jobba från 7-14, lagom till brisen kickar in.
    om man som jag jobbar mycket övertid med och oftasat på ob-timmar så blir det även bra pengar för att inte ha nån direkt gymnasieutbildning.

    men fan vad skönt det ska bli att vara ledig ett par månader!

  • donpedro

    Medlem
    8 december, 2005 vid 18:29

    Har jobbat som promotion personal åt Anfi Del Mar på Gran Canaria. Ganska bra möjligheter till surf, men helt psykobänga medarbetare gjorde att man fick åka tillbax till sverige och sysselsätta sig med att leta jobb.

  • el_duderino

    Medlem
    8 december, 2005 vid 20:37

    Svar till:


    Har jobbat som promotion personal åt Anfi Del Mar på Gran Canaria. Ganska bra möjligheter till surf, men helt psykobänga medarbetare gjorde att man fick åka tillbax till sverige och sysselsätta sig med att leta jobb.

    [/ QUOTE ]

    http://www.jobbexpressen.se/index.php?page=advert&advertid=2761

  • thomme

    Medlem
    10 december, 2005 vid 15:20

    Nån Guld klocka ?

  • electric

    Medlem
    10 december, 2005 vid 21:14

    Jag har jobbat med tjänster för informationssökning online i 30 år. (Ja, det fanns faktiskt sökmotorer långt innan webben – om nu nån trodde nåt annat).

  • pepa

    Medlem
    10 december, 2005 vid 21:44

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAA nu fattar jag varför Svedala inte har speciellt många i spetsposition!! Alla sitter ju på stol! Ställningsbyggare gubbar, där har ni arbetet där både musklerna och kulorna får motion och tillväxt. P.S. No me importa como quieren interpretar lo de la plata (las bolas) como las dos cosas son verdades. D.S.

Sida 11 av 11

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad har ni för bisyssla? Dvs arbete, studier etc

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.