Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vad Har Ni Gjort Av Gamla Steffo!!!

  • stellan

    Medlem
    20 december, 2005 vid 08:18

    aasdfasdfasdfad

  • annas

    Medlem
    20 december, 2005 vid 09:10

    what, var e våra signaturbilder då, shit va trist utan dom..

  • egan

    Medlem
    20 december, 2005 vid 10:28
    AnnaS wrote:
    what, var e våra signaturbilder då, shit va trist utan dom..
    som tusan!!!!
  • victoria

    Medlem
    20 december, 2005 vid 11:02

    bajs va dåligt de e //luuddee

    jag tyckte det var skitsnyggt – men det är ju sjukt svårt att hitta.
    man kommer väl in i det förr eler senare….

  • rocco

    Medlem
    20 december, 2005 vid 11:12

    byt till gamla steffo igen. Jag drar tills det blivit mer hemtrevligt. Ha de allihop

  • liljedahl

    Medlem
    20 december, 2005 vid 12:06

    Det hade varit trevligt om ansvarig kunde förklara tankarna bakom förändringen och vilka fördelarna är. Det skulle kanske kunna leda till lite mer sympati. Förbättringar måste man ju kunna genomföra utan att tappa personlighet och det alla gillade från början. Charmen med Steffo var just att det var annorlunda från andra forums strikta format. /Jocke

  • niklas82

    Medlem
    20 december, 2005 vid 12:18
    NN4AN_Mike wrote:
    mmmmm, vad underbart mycket bättre allt var i förrgår, tack för skärmdumparna, jag hade faktiskt tänkt efterfråga ett par såna att ha i min krislåda när abstinensen från det rikriga steffo blir för stor…

    Om man skall bli lite religiös, vilket man lätt blir när man är landsförvisad till bibel-metropolen hallstahammar, så kan man dra en liten pararell. Och jag tror mig nu kunna förstå och relatera till hur Adam och Eva kännde sig när GUD (steffo) förvisade dem från det underbara Paradiset ( Gamla Steffo ), till den kalla hemska riktiga världen, med krig, svält och som mest 1 s/m i byarna ( nya steffo )

    hahaha klockrent…

  • imported_admin

    Medlem
    20 december, 2005 vid 12:23
    AnnaS wrote:
    what, var e våra signaturbilder då, shit va trist utan dom..

    Jag lyckades inte få dom över men dom kommer att bli tillgängliga att ladda ner lite senare.
    Som jag har nämnt tidigare så är detta steg 1 i en större förändring av steffo. Helst hade jag behålt det gamla forumet men det funkade inte så jag var tvungen att byta och hellst hade jag viljat göra alla förändringar samtidigt men då hade jag varit tvungen att hålla sajten nere en helg.
    Så håll ut ett tag till, det blir bättre.
    Mr Steffo:D

  • pjoter

    Medlem
    20 december, 2005 vid 17:22

    de går säkert åvänja sig vid det här till slut men förstår inte varför.

    sen suger det ju stenhårt att man inte kan se vem man svarar!! ska man behöva skriva namnet innan varje inlägg nu eller måste man ha citat hela tiden?

  • mjersen

    Medlem
    20 december, 2005 vid 17:48

    fan sökfuntionen funkar ju inte eller…

  • skanepaul

    Medlem
    20 december, 2005 vid 18:37

    Shit! Skit!

  • jonaish

    Medlem
    20 december, 2005 vid 20:20

    Kan någon ge svar på min fråga ???

    Varför är det bara Ola_P som har en bild som man ser när han har skrivit ett inlägg ??

    jag har ju försökt på “Redigera profilbild” men jag ser den bara när jag är inne på min profil :S

    förklaring varför !!!

  • chili_con_arne

    Medlem
    20 december, 2005 vid 20:28

    Det är inte en profilbild du ska ha… utan en avatar. Men den är avstängd verkar det som.

  • Kjellorix

    Gäst
    21 december, 2005 vid 00:00
    jonaish wrote:
    Kan någon ge svar på min fråga ???
    Varför är det bara Ola_P som har en bild som man ser när han har skrivit ett inlägg ??
    förklaring varför !!!

    Jag hittade det nu visas mina bilder i inläggen, enkelt,;red.. profil, bifogat “visa miniatyrer”
    Nu e allt som förr i mina inlägg och lite bättre,
    Behövs bara att alla ställer in det så miniatyrerna (bilderna) visas.

  • wims_lkp

    Medlem
    21 december, 2005 vid 00:19

    de tar ju ett tag att göra om en sida, men var är alla länkar nu då?

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vad Har Ni Gjort Av Gamla Steffo!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.