Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vad Har Ni Gjort Av Gamla Steffo!!!

  • hugeo

    Medlem
    21 december, 2005 vid 19:02

    jävla miffon fan va lack man kan bli

  • imported_admin

    Medlem
    21 december, 2005 vid 20:15
    mjersen wrote:
    fan sökfuntionen funkar ju inte eller…

    Funkar nu!

  • sbjorne

    Medlem
    29 december, 2005 vid 20:47
    admin wrote:
    Jag lyckades inte få dom över men dom kommer att bli tillgängliga att ladda ner lite senare.
    Som jag har nämnt tidigare så är detta steg 1 i en större förändring av steffo. Helst hade jag behålt det gamla forumet men det funkade inte så jag var tvungen att byta och hellst hade jag viljat göra alla förändringar samtidigt men då hade jag varit tvungen att hålla sajten nere en helg.
    Så håll ut ett tag till, det blir bättre.
    Mr Steffo:D

    Vad var det som inte funkade med det gamla forumet?

    Varför kan man inte se vilka avdelningar som har nya inlägg på detta forumet?

    Varför scrollar det inte automatiskt ner till första lästa inlägg i en tråd?

    Hur infogar man smajlisar i sitt inlägg?

    Varför tar varje inlägg så jädra stor plats, så man inte får nån överblick och måste scrolla som en gnu i varja tråd?

    Varför blir man bara förbannad varje gång man går in på dethär forumet nuförtiden? (beror inte på inläggen)

    Varför måste det vara ramar i ramar i ramar på dethär forumet?

    ……………… 🙁

  • mrmille

    Medlem
    29 december, 2005 vid 21:19

    Ähum?
    Se avdelningar på kitekonfen = http://www.surfzone.se/forum/forumdisplay.php?f=4
    Smileys kan du slå av och på under dina egna inställningar :rolleyes: :santa:
    ramar i ramar i ramar? Vad kör du för browser? Jag får det vare sig i IE 6an eller i Firefox.

    Visst tar inläggen stor plats med alla bordrar o skit överallt men man vänjer sig med tiden. Tar det tid att scrolla så ställ upp scrollhastigheten på din mus.

  • nn4an_mike

    Medlem
    30 december, 2005 vid 06:54
    mrmille wrote:
    Gah
    Hittar inte stylesheetsen här
    Har för mig de ska finnas på vBulletin forumen

    Jodå, finns under länken profile.php?do=editoptions
    se http://www.surfzone.se/forum/profile.php?do=editoptions

    Dom ska ligga läääängst ner där
    Snurrigt värre detta

    ? Va ?, Jag förstår inte vad du skriver, var det en bra eller dålig grej att du hittade vBulletin.?

  • sbjorne

    Medlem
    31 december, 2005 vid 15:01
    mrmille wrote:
    Ähum?
    Se avdelningar på kitekonfen = http://www.surfzone.se/forum/forumdisplay.php?f=4
    Smileys kan du slå av och på under dina egna inställningar :rolleyes: :santa:
    ramar i ramar i ramar? Vad kör du för browser? Jag får det vare sig i IE 6an eller i Firefox.

    Visst tar inläggen stor plats med alla bordrar o skit överallt men man vänjer sig med tiden. Tar det tid att scrolla så ställ upp scrollhastigheten på din mus.

    Den länken visar ju bara början på forumet?

    Var finns “egna inställningar”?

    Använder Firefox….Enligt bilden nedan ser det ut som ramar i ramar i ramar…

    Har ju ingen större lust att ändra scrollhastigheten varje gång jag går in på dethär forumet…..

    Har inte MR Steffo lust att svara på vad det var som inte fungerade i det gamla? Eller KAN han kanske inte?

    Irriterad Kitefantast…

  • steffo

    Medlem
    31 december, 2005 vid 16:09
    SBjörne wrote:
    Den länken visar ju bara början på forumet?

    Var finns “egna inställningar”?

    Använder Firefox….Enligt bilden nedan ser det ut som ramar i ramar i ramar…

    Har ju ingen större lust att ändra scrollhastigheten varje gång jag går in på dethär forumet…..

    Har inte MR Steffo lust att svara på vad det var som inte fungerade i det gamla? Eller KAN han kanske inte?

    Irriterad Kitefantast…

    Gå in på din kontrollpanel och ändra till WISWYG editor då kan du ändra storleken på rutan när du skriver ett inlägg.

    Det finns en liten “pil ner” som du kan klicka på så att du kommer till första olästa.

    Det mesta fungerade bra på den gamla förutom just post tracking dvs kontroll på vilka inlägg man har läst och inte. Fugerar betydligt bättre nu.
    Jag var tvungen att byta för att kunna utveckla siten vidare, har dock inte kommit dit än.

    Steffo

  • hasten

    Medlem
    2 januari, 2006 vid 22:39

    tycker du har blivit lite klen som inte kan ta lite kritik… kan du inte köra det “gamla” steffo parallelt då så kan dom som gillar det nya hitech steffo hänga här?

  • mbjorke

    Medlem
    6 januari, 2006 vid 05:38
    Hasten wrote:
    tycker du har blivit lite klen som inte kan ta lite kritik… kan du inte köra det “gamla” steffo parallelt då så kan dom som gillar det nya hitech steffo hänga här?

    Lyssna inte Steffo. Alla som klagar fattar inte vilken tid du lägger ner på att upprätthålla sajten eller hur dyrt och komplicerat det skulle vara att köra den gamla paralellt. Besinna sig lite på sånt dom inte begriper sig på?

    Att klagar på utseende är väl ok, men det skulle inte skada om folk kan vara lite mer konkreta. Är det färger eller funktionerna dom inte gillar osv? Jag har inte varit inloggad på några månader, men ser genast bara förbättringar. Om det bara är färger som inte gillas så kanske det finns nån som kan hjälpa till och fixa skins. Det kan jag i alla fall. Låt folk rösta på favoritfärg-tema, om du inte har gammal statistik på mest använda skins.

    Du borde snarare ha en donationslåda så att folk fick donera pengar till dig.

    /marcus björke

  • hbgsurfer

    Medlem
    6 januari, 2006 vid 11:38
    mbjorke wrote:
    Lyssna inte Steffo. Alla som klagar fattar inte vilken tid du lägger ner på att upprätthålla sajten eller hur dyrt och komplicerat det skulle vara att köra den gamla paralellt. Besinna sig lite på sånt dom inte begriper sig på?

    Att klagar på utseende är väl ok, men det skulle inte skada om folk kan vara lite mer konkreta. Är det färger eller funktionerna dom inte gillar osv? Jag har inte varit inloggad på några månader, men ser genast bara förbättringar. Om det bara är färger som inte gillas så kanske det finns nån som kan hjälpa till och fixa skins. Det kan jag i alla fall. Låt folk rösta på favoritfärg-tema, om du inte har gammal statistik på mest använda skins.

    Du borde snarare ha en donationslåda så att folk fick donera pengar till dig.

    /marcus björke

    Ja just det! nu ska vi betala också för att få skriva på Steffo , du är en riktig skojare, det finns hur många forum som helst man kan skriva in på.

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vad Har Ni Gjort Av Gamla Steffo!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.