Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › vad planerar ni att köpa för nytt material ?
-
vad planerar ni att köpa för nytt material ?
oscar svarade 21 år, 9 månader sedan 16 Medlemmar · 21 Svar
-
En ny hängsele blir det, sen blir det förhoppningsvis ett segel kring 5.5 när sommarlönerna börjar droppa in…. (Här får jag väl helt enkelt stämma in i kören av alla stackars studenter som lever på hoppet om jobb {och makaroner för att få råd med prylarna })
En billig vågis mot hösten (om jag blivit tillräckligt bra) vore ju inte fel heller.
Fast tyvärr blir nog den första investeringen att skicka bilen till verkstan och byta vänster drivknutsdamask… AUURGH!
-
Grejen är ju så här (trots att solbrillekille inte vill förstå det ) att ju fler som köper från svenska butiker desto bättre pris får svensak importörer från europadistributörer. Större volym ger bättre pris. Så jag kommer handla svenskt och försöka deala lite istället….
Man får bara inte vara så himla fäst vid just ett märke utan maila runt till alla butiker och bästa pris gäller..därför har jag bl a kört North nu ett tag (Hans är bra han). Stor beställning = bättre pris. -
hmm har alltid köpt från svenska butiker eller beggade grejer som e köpt i svenska butiker Oscar.
till och med köpt nytt ibland
men överväger snart utlandet pga prisernaMVH Krille utan solbrillor på
-
Jag köper alltid där det är billigast sök på nätet, spara tusen lappar.Annars så blir det snabba saker i år.Man mot man ååååh vad kul det ska bli.
-
Det var nog det där med volym jag syftade på egentligen även om det ine framgick så tydligt…..
Logga in för att svara.