-
Vad ska jag välja för bräda?
Funderar starkt på att börja med freestyle men behöver bräda. Jag väger 82 kg. RRD TwinTip 115 l verkar bra. Vad tror ni? Hur mycket vind behöver man för att plana?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vad ska jag välja för bräda?
Funderar starkt på att börja med freestyle men behöver bräda. Jag väger 82 kg. RRD TwinTip 115 l verkar bra. Vad tror ni? Hur mycket vind behöver man för att plana?
Jag planar med min score 104 i jämna 6-7 m/s så det borde du oxå kunna göra med en större bräda. funderar på att sälja min om du är intresserad (inget bestämt dock)…..
/Marcus
Jag har en TT L -02 och väger ca 83kg och planar i ca 6-7 m/s med ett 6,4 segel så det lär inte bli sämre med mitt nya 7,1
Logga in för att svara.
For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser
Surfzones app (PWA) har installerats.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vad ska jag välja för bräda?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.