Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing vad tror ni om det här?

  • draksurfarn

    Medlem
    27 maj, 2003 vid 19:52

    coolt

  • miketk

    Medlem
    27 maj, 2003 vid 20:04

    Ja vill man ha mer meck på sig så är vell det en bra lösning om man vill träna handelpass..
    Men om man då tappar den så den sliter en bakifrån hur löser man då ut den ??

  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 maj, 2003 vid 20:50

    LAMT!!!!!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 maj, 2003 vid 21:51

    har sett aron när han kör med den, han e lite klen e därför han måste ha lite gadgets….

  • malmsten

    Medlem
    27 maj, 2003 vid 23:25

    Jag tycker det ser ut som en väldigt farlig lösning, kan tänka mig många scenarion där denna anordning blir livsfarlig. Klart att man kan hålla på i lättvind med den, men om det är drag i grejjerna verkar det inge bra alls. Ska man öva handlepass ska man nog ha mycket utrymme, vara själv och beredd att sumpa kiten i vattnet istället.

    /Jonas

  • anonym-anvandare

    Medlem
    28 maj, 2003 vid 00:59

    bra lösning! ooo.gif Istället för att krångla så släpper du bara kiten och den lägger sig så fint i vindfönstret. Mycke bättre än släppa kiten helt och bli av med den. Ska skaffa mig sån utrustning ooo.gif

  • nic

    Medlem
    28 maj, 2003 vid 23:30

    Hm, förläng leachen och sätt fast den i ryggen istället. Varför krångla till det?

    //nic

  • otg

    Medlem
    28 maj, 2003 vid 23:45

    såhär ska den användas;

    http://www.kiteboarding.be/imgdb/hpass.mov

    ser jävliggt smidigt ut.. och om inte jag ser helt fel så har han inte en leash på sig.

  • nic

    Medlem
    28 maj, 2003 vid 23:52

    Aha, handlepass för fyralinors. Hm, lite lamt ändå. Handlepass är fränt på 2 linors … och med leash i ryggen slipper man tappa kiten all världens väg.

    Nåväl, smaken är som baken.

    //nic

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing vad tror ni om det här?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.