Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Väddö Tisdag

  • dr-masse

    Medlem
    30 juli, 2007 vid 11:26

    Jag är där. Vore kul att ses!

    skickar sms till dig.

  • petter

    Medlem
    30 juli, 2007 vid 12:11

    tillbaka i ekorrhjulet men ser det bra ut så ska jag inte vara omöjlig, har ny vågbräda som ligger och bränner i källaren… 🙂

  • poppo

    Medlem
    30 juli, 2007 vid 13:25

    …hade ju vart gottigott om det funkar. jobbar till kl 1430 dock och avtagande på eftermiddagen enligt windguru. högst tveksamt för mig mao.

  • Oregistrerad

    Gäst
    30 juli, 2007 vid 16:35

    Hallå boman, jag och broder är där vid 9-tiden.

    //Tommy//

  • robtheblob

    Medlem
    30 juli, 2007 vid 19:13

    Prognosen ser bra ok ut. Jag försöker vara där vid 9 tiden. Vi ses!

  • robtheblob

    Medlem
    30 juli, 2007 vid 19:15

    Visst är det väl Salnö som gäller, eller är det någon annan spot som funkar bättre?

  • boman

    Medlem
    30 juli, 2007 vid 20:00

    @Oregistrerad 401399 wrote:

    Hallå boman, jag och broder är där vid 9-tiden.

    //Tommy//

    Härligt då blir vi ett gäng, hoppas på vind.
    9 tiden satsar även jag på

    Hat ju inte blivit en endaste bra dag på salnö iår för min del så nu är det dax

  • larry

    Medlem
    30 juli, 2007 vid 20:26

    Jag läser eran rapport på konfen 🙂 Ska också jobba.
    Tycker också att det har varit lite nord i år, men det kommer väl på hösten så snart kanske det kommer någon dag som passar bättre med jobbet.

  • petter

    Medlem
    31 juli, 2007 vid 07:11

    sket sig 🙁
    var tyvärr ganska platt när jag ringde ut och kollade men hoppas ni får en härlig dag!!!

  • boman

    Medlem
    31 juli, 2007 vid 14:15

    @Petter 401548 wrote:

    sket sig 🙁
    var tyvärr ganska platt när jag ringde ut och kollade men hoppas ni får en härlig dag!!!

    Det blev en härlig dag trots allt, visst ville man ha lite mer vind men det funkade bra. Fin vinkel på vågorna och när det vinden ökade så byggde vågorna fort. Körde 6,1 och 85l vågis med en hel del guppande men som sagt vi som var där fick en härlig dag. som alltid på Salnö;)
    Bifogar några natur sköna bilder på hur det var när vi riggade ner. revet ser ju alltid lockande ut när man står där på landbacken.

    Snart är hösten då jä…

  • surfen

    Medlem
    31 juli, 2007 vid 17:20

    Själv så var jag i Öregrund, 5,3m² och 84liter och ett satans tryck i vinden på förmiddagen, en riktigt fin surfdag blev det.

  • imported_macts

    Medlem
    31 juli, 2007 vid 19:30

    @surfen 401668 wrote:

    Själv så var jag i Öregrund, 5,3m² och 84liter och ett satans tryck i vinden på förmiddagen, en riktigt fin surfdag blev det.

    Var också i Öregrund, men missade den bästa vinden. Fick bra tryck i 7.6 slalomsegel och slalombräda i alla fall. Trevlig dag blev det!

  • surfen

    Medlem
    31 juli, 2007 vid 19:38

    @MacTS 401711 wrote:

    Var också i Öregrund, men missade den bästa vinden. Fick bra tryck i 7.6 slalomsegel och slalombräda i alla fall. Trevlig dag blev det!

    Gick du ut från campingen eller hamnen? Såg att det dök upp ett rött segel när jag gick in vid två tiden. Vi brukar gå ut nedanför kyrkan i Öregrund. Vinden brukar droppa rätt markant i grepen en bit in på eftermiddagen tyvärr. Därför så brukar vi vara tidigt på plats så man får en fyra fem timmar surf…..

  • imported_macts

    Medlem
    31 juli, 2007 vid 19:43

    @surfen 401713 wrote:

    Gick du ut från campingen eller hamnen? Såg att det dök upp ett rött segel när jag gick in vid två tiden. Vi brukar gå ut nedanför kyrkan i Öregrund. Vinden brukar droppa rätt markant i grepen en bit in på eftermiddagen tyvärr. Därför så brukar vi vara tidigt på plats så man får en fyra fem timmar surf…..

    Gick i från hamnen Såg er segla längre upp på grepen. Var tyvärr tvungen att jobba nån timme på morgonen så jag kunde inte segla så tidigt.

  • petter

    Medlem
    1 augusti, 2007 vid 07:41

    härligt, får ansluta nästa gång!!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Väddö Tisdag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.