Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Väderstation/webcam i Halmstad?

  • Väderstation/webcam i Halmstad?

    Publicerad av surfmore på 21 september, 2003 vid 08:03

    Finns det nån där? Ser ut som de ska blåsa mer där än i varberg idag så jag tänkte åka dit men det vore ju gött o se hur mycket de blåser där först. grin.gif

    surfmore svarade 20 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • lars_k

    Medlem
    21 september, 2003 vid 08:36

    Finns här plus väderstation:
    http://www.tylosand.net/
    Men det verkar som säs är över där nere….de fattar inte att det är nu den börjar =)
    Jag drar till Ringenäs, längs hela kusten ser det ut att bli fetast vågor i Halmstad…enl DMI.

  • surfmore

    Medlem
    21 september, 2003 vid 08:50

    Verkar inte vara så uppdaterad eller kollar jag på fel ställe.
    Drar nog med dit idag då, ses på vattnet!

  • surfmore

    Medlem
    21 september, 2003 vid 09:09

    Hittade en annan sida som verkade ok
    http://www.hallandsposten.se/webbtjanster/vader/halland.asp?c=11
    Bara 2.7 m/s just nu frown.gif

  • imported_borje

    Medlem
    21 september, 2003 vid 10:00

    hallandsposten ska du defenitivt inte lita på, det kommer att blåsa i eftermiddag. Gällande den andra länken så brukar den funka året om. Det är väl nåt krux med datorn nu bara.

  • surfmore

    Medlem
    21 september, 2003 vid 10:11

    Oki, kan inte nån halmstadsbo skriva in här när det börjar blåsa

  • _alexander

    Medlem
    21 september, 2003 vid 10:16

    det svajar i varje fall lite på topparna i halmstad city och så duggar det lite smirk.gif

  • surfmore

    Medlem
    21 september, 2003 vid 10:22

    Gött, får tro på att de blir vind då grin.gif

  • _alexander

    Medlem
    21 september, 2003 vid 10:48

    vinden har ökat lite också tittar solen fram nu mellan moln täcket laugh.gif, FAAN att min släkt ska ha en jävla släkt middag idag mad.gifjag får hitta på en dålig bortförklaring varför jag inte kan komma smirk.gif

  • surfmore

    Medlem
    21 september, 2003 vid 19:21

    Fick ni nån vind i Halmstad också eller? Det började bralla bra här efter 18:00. Bra tryck i 4.7:an och goa vågor.
    Hoppas de håller i sig nu

  • lars_k

    Medlem
    21 september, 2003 vid 19:26

    Var nere i Ringenäs och feskörde med minimalt uthal på 5.3:an utan att plana ett bra tag. Fina vågor att pumpa igång på på vägen in iaf. Sen ökade vinden och det blev rätt bra. Såg ut att vara mkt vind när vi passerade Varberg på vägen hem…

  • surfmore

    Medlem
    21 september, 2003 vid 19:31

    Japp, jag hade nog störst segel med mitt 4,7 senare på kvällen så vinden var de inget fel på. Prognosen stämde kanske inte riktigt då (förvånad man blir grin.gif)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Väderstation/webcam i Halmstad?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.